2011-06-15
 19:16:27

Jävla motvind...

Vägen är nära nu =(

Jag tycker jag kämpar och kämpar med allting så gott jag kan utifrån hur min situation är.

Och de ända jag får tillbaks är motgångar..

Jag fattar inte vad jag gjort för att förtjäna allt det här?!:(

Hur länge kommer man att orka innan luften går ur en helt?:(

Känns som luften redan borde ha gått ur en för länge sen! Det har den väl gjort stundtals lite hela tiden..

Men ändå har man på nåt sätt lyckats traggla sig fram men på väldigt ”darriga ben”

 

Välkommen ”sommarlov”, skulle inte tro det.

Är det inte dags för mig att jag kan få lite medvind istället för motvind?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0