2011-04-15
 16:57:48

tenta gjord

Ännu en tenta avklarad! Tänk om den ändå kunde gå vägen! Då är det bara en tenta efter, annars för övrigt så har jag klarat snart 2 år på högskolan.

Det kändes i alla fall bättre än förväntat tentan, och allting som känns bättre än vad man förväntat sig är bra. Allt man kan göra bättre än vad man tror är bra. Sen om det inte räcker hela vägen så har man gjort allting man kunnat utefter hur situationen sett ut. Och jag har haft ett väldigt häktiskt liv, med massa extrauppgifter efter mig, och pluggning i den kurs man befinner sig i, + tentaplugg till omtentamen, så utifrån hur situationen varit så är jag ändå nöjd.

Nu blir det lite chill med en cappuccino, sen blir det duschen som väntar! Skönt att man kom hem lite tidigare än förväntat idag så man hinner duscha =), skulle ju egentligen skrivit till 6, eller egentligen och egentligen, tentatiden är avsatt till klockan 6, men jag blev klar ovanligt snabbt, har nog aldrig gått ifrån en tenta så pass tidigt. Men de flesta gick ganska tidigt och ovanligt tidigt, kanske också pågrund av att man inte fick svara mer än max 1 sida per fråga på de flesta frågor, inte så konstigt att människor blev klara tidigare än vad dem brukar, annars kan man ju sväva ut och skriva hur mycket sidor man vill, vilket jag brukar vara bra på och vilket jag hade kunnat göra även idag, men det kanske är en bra lärdom också att kunna anpassa sig till de mest relevanta i det man läst och enbart skriva om det, hålla sig till det viktigaste. Lära sig att sålla.

Men det var så kul, för Jossan och dem sa innan tentan att det här skulle gå så bra för mig, för jag är så bra på å sväva ut och skriva mycket :P, sen när jag kom dit så fick jag inte skriva mer än 1 sida max per fråga :P

Men men, nu är det bara och vänta och se hur det går :)

Skönt väder är det idag också!:)

Skönt att våren börjar komma.

Och nu är det snart hemtenta i den här kursen, sen B-uppsats, sen klar för den här terminen! Sen väntar sommarn! Och sen kör vi på 100 % 1, 5 år till, sen tar jag examen! Och arbetslivet väntar på mig! :)

 

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0