2011-05-01
 00:30:44

jävla skit dag!

Idag var det som om jag inte levde. Min kropp var här på jorden, men min själ var nån helt annanstans…

Det är obehagligt läskigt hur ens värld kan kännas så främmande över några minuter.

:(

Den här dagen vill jag inte att den ska komma åter igen :(

Tror inte jag klarar av fler motgångar:(

Känner mig rätt mätt på det just nu :(

Och alla motgångar har gjort att jag helt tappat motivationen och energin för skolan, så den går ju inte så bra nu heller :(

Å cimens och mitt efterlängtade sommarlov som vi hade tänkt rikta oss in på sen förra sommarn med plugg, blire inge av denna sommar heller dessvärre! :(

Vi kommer nog aldrig uppleva ett riktigt sommarlov!

Och vi har bara ett kvar efter denna sommar, för sex examinerar vi om vi tar oss så långt! :S

Ibland undrar man jue om man ska ta sig hela vägen fram, när ens liv är lika osäkert som storm på havet! Men jag hoppas! Som jag kämpat! Och nån gång vill jag också få vad jag förtjänar! Jag tycker faktiskt att jag förtjänar denna examen! :(

 

Imorgon är det en ny dag i mitt lite halvmulna liv just nu, men hoppas att dagarna framöver kommer ljusna!

Och imorgon innebär tentaplugg, även om själen inte riktigt läckt…

Så måste jag försöka, och jag hoppas för min egna skull att det kan gå hyfsat.

Hoppas att jag kan göra nån tenta framöver helhjärtat och inte halvhjärtat och halvfokuserat.

 

Idag vat de donken mat igen för mig och cimen!:(

Feta jävlar! :(

Uscha! Stod där med min felixpaj i handen när Cimen frågade om vi skulle till donken och hon berättade att de innehöll mer kalorier i min paj än donkenmat.. i alla fall den jag bruka äta. Så då vat det givetvis till donken, stabilt att man faller för grupptrycket! :S

Not!

 

Just nu känner jag bara för att lägga mig tillsammans med min stora lurviga gowsiga hund i sängen! Och gowsa!! Djur är de bästa när man är depp! :(

Men hon e alldeles för långt ifrån mig ! :’(

Så jag får ligga ensam i sängen och tycka synd om mig själv! :(

 

Nähä.. får la börja tänka på att avrunda denna skit dag.. och bege mig till sängen snart..

Så jag inte sover bort hela dagen imorgon.

Och förlåt de som hade behövt tvätta i tvättstugan idag, att jag tog upp tvätt tiden från 3 till 9 på kvällen eller något när jag ändå inte tvättade, och var för ledsen för att ta mig ned och stryka tvätt tiden, och jag behöver fortfarande kläder tvättade :(

Så får ta det någon annan dag i veckan, när vi behöver plugga som mest :(

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0