2010-06-16
 22:14:15

uppdatering..

Heej heej bloggen.

Idag gick jag upp riktigt sent, halv 1! Fatta dåligt samvete man får då när hela dagen nästan redan gått. Jag han ju inte mer av dagen än å typ göra mig iordning, duscha och så.

Och för alla er som känner mig så vet ni att jag kan ta tid på mig i duschen :P tss..

Uch det är ett handikapp jag har, som jag måste göra mig av med, för jag hinner egentligen inte duscha så länge, speciellt inte när jag har massa plugg och tänka på och det är fullt upp.

Men jag har i alla fall hunnit vara ute med Mor och Jocke på restaurang och ätit lite middag, jag han förbi en sväng hos gumman Emmy, och sen har jag hunnit göra ett nytt armband och fotograferat mina armband med min dåliga kamera, så bilder kommer så småningom :)!

Ska nog göra något mer armband innan jag lägger mig. Det kliar i fingrarna på mig!:P

Imorgon vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer!? Kanske går ned och köper lite fler pärlor fast jag sagt att jag inte ska göra det!:S, men ska göra lite armband i lite större storlekar nu som jag ska sälja.

Sen på Fredag ska Emmy och jag ut och festa :)

Det blir roligt! Ser fram emot!:) Kanske Simon hänger med ut också? Vi får väl se vi får väl se..

Men det var allt för mig just nu.

Försöker lägga det jag är depp över bakom mig. Insett att det egentligen innerst inne inte är något att vara depp över. Även om det är svårt att styra känslor. Men vafan.

Varför vara depp över människor som gör en ledsen för!? Meningslöst!

Kram på er!:)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy vad kul att du kommit igång med smyckandet nu :) Då får jag köpa nåt av dig sen :) Nåt o rosa hihi ;) :D Nej de är bra gumman. FÖrsök och inte deppa, men det är svårt.. Man känner ju som man känner. Men människor som gör en ledsen är inte värda en endaste tår .. pussar


PUBLICERAT: 2010-06-16, 23:05:21 | URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0