2011-04-08
 00:08:59

kyrkbesök och annat =)

Skola seminarium(check) Btw, var väldigt soft seminarie, Jofen hade brutit handleden, därför hoppade Lars-Erik in i hans ställe, vi fick dela in oss i smågrupper och sprida ut oss på skolan och diskutera frågorna till dagens seminarium, han skulle gå runt och kolla av lite. Men det blev mest snack om en massa annat:P, började klockan 09.00, och skulle slutat 10.30, slutade 10.10. Emil haffade mig för att hänga med ned till stan och

Hjälpa honom med att hitta en födelsedagspresent till sin bror (check)

Jag skulle ändå ned till stan i alla fall och springa lite små ärenden, så jag var snäll och sa att jag kunde hänga med en sväng. Gick in till första bästa affären och jag pekade på vad han skulle köpa till sin bror och han köpte det:), och jag köpte givetvis lite jag med :)

Sen sprang jag alla mina ärenden, blev sushi till lunch idag dessutom!

Och sen besökte jag faktiskt Falu kyrka! Häpna mina vänner :)

Jag och Emil fick för oss att vi skulle gå in och se oss omkring eftersom att ingen av oss hade varit inne i kyrkan. Illa faktiskt av Emil som faktiskt har bott här hela sitt liv:P

Så nu har jag sett Falu kyrka, och jag måste faktiskt säga att det var riktigt skönt att få vara där inne! Vi var helt ensamma, de gick några precis när vi kom in. Och det var ljus tända i kyrkan, och sådär helt knäpptyst. Vi satte oss bara jag och Emil tysta en stund och bara andades in lugnet. Jag tände ett ljus för Bengt, mormors man som gick bort nu för 1, 5 år sen. Och jag bad till gud i huvudet om vissa saker. Och jag tror han svarat mig på en sak! Så jag ångrar inte mitt besök ditt idag, och jag skulle lätt kunna gå tillbaka! Det är så avkopplande att komma till kyrkan!

 

Sen pratat med min förra praktikhandledare Gordana (check)

Lagat lunchlådor (check)

 

Det är väl ungefär så min dag har sett ut ungefär =)

 

Nu blir det rostad macka med marmelad och ett glas oboy :)

Sen blire la läggdags i stort sätt skulle jag tro:)

Imorgon väntar fältuppgiftsskrivande tillsammans med Cimen Hajo, och annat plugg!:)

D niEce! ;P

 

kramen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0