2010-09-10
 18:59:27

uppdatering Fredag=)

Nu börjar det mörkna här i Falun. Klockan är 7. Så snart är det dags att tända ljusen i min lilla lägenhet:)

Ska även tända ljusen inne i badrummet så det blir fint tills Cimen kommer på besök :)

Måste få undan disken innan hon kommer och så, så vi slipper sitta i all stök.

Så ikväll med det sushi time och idol tillsammans med Cimen :)

Ska fixa iordning lite choklad pudding och vispgrädde till dessert :)

Det är jue ändå Fredag, så lite kan man väl ändå få lyxa till det:)

 

Har blivit lite plugg idag i varje fall, men på tok för lite efter att ha hamnat efter 2 veckor i läsning!, men men, ändå lite bra av mig att jag ändå fört lite anteckningar och läst i lagboken och socialtjänstlagarna. Det är i varje fall bättre än ingenting.

Uscha, ser inte fram emot morgon dagen! :(

Då blir det till att sitta och tråka i böckerna hela dagen i sin ensamhet. Cimen är på dejt :P

Och Malin är upptagen med hennes saker. Så det blir till och ha en ensam dag med mig själv. Det e ju inte så kul, men ingenting jag kan göra någonting åt! :(

Längtar efter min tyrone och vill att han ska vara här nu :(

Få träffa honom om två veckor i alla fall, jag längtar!

 

Hoppas nu att alla ni där ute får en mysig fredags kväll!

Ha det toppen!
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0