2010-09-26
 23:09:42

kärlek <3

Att älska någon och att älskas av någon är det vackraste som finns!<3

I dina armar kan jag inte vara tryggare :)

I dina armar kan jag inte bli varmare kring min själ.

I dina armar kan jag inte bli lugnare

I dina armar kan jag inte må annat än väl.

 

Jag är så lycklig att jag vågade mig in på kärleken igen! För hade jag inte gjort det, så hade jag aldrig träffat dig! Och sen jag träffade dig så har du gjort mitt hjärta helt!

Fyllt det av en massa kärlek som kommer att finnas där och bestå för dig, resten av mitt liv!

Min kärlek kommer aldrig att dö för dig, jag kommer för evigt att älska dig!

Och du kommer aldrig nånsin behöva någon oro inför att jag kommer lämna dig!

Du gör mig helt varm när jag ser dig le :)

Jag har så mycket som jag har att ge.

 

Jag har haft en så mysig helg tillsammans med dig :)

Och jag blev så glad när jag såg dig komma ut ifrån tåget älskling!:)

Jag visste att du var fin, men hade nästan glömt bort hur fin du e! :)

Du var så fin när du kom gåendes emot mig!:) och jag var så glad ! :)

Du gör mig alltid så glad ! :)

Det var den underbaraste pussen också på länge, den där första pussen jag fick när vi möttes utanför tåget :)

Och sen efter det har jag bara njutit av varje sekund av din närhet :)

Du är helt underbart, och jag är så lycklig som har dig :)

Jag kan inte sluta lee när jag är med dig, eller när jag tänker på dig :)

Och jag tror det kommer bli perfekt sen när vi bor ihop älskling :)

Jag känner det på mig :)

We are a perfect match ;)

Jag kanske stavade fel där men ändå:P

Av resten av mitt liv ska jag ägna åt att visa hur mycket jag älskar dig och vad du betyder för mig :)

All min kärlek till dig Tyrone <3 / Din Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0