2010-10-02
 13:05:06

Lördag

Så.. nu har jag gått upp ur sängen.. känner mig på skit konstigt humör idag:P

Har pratat med jocke och mamma på telefon idag. Mamma dock bara en kortis hon jobbade jue! Jocke höll på å bygga ihop en dator :P

Pappa var på lantmännen.

Så lite koll har jag på min familj i varje fall :P

 

Mamma ville plocka svamp idag, men det var tydligen inge bra väder, så dom skulle nog inte ut i alla fall.

Jag har inga som helst planer för dagen alls. Cimen kunde inte komma hit sen trodde hon

Så.. det blir till å sitta själv i min ensamhet :)

Ganska van nu faktiskt:)

Men det e inge skoj.

Pojkvännen ligger och sover! Så honom kan man inte prata med! :(

Typ som vanligt..:P

 

Jag passade på att göra sittupps idag för jag har fått för mig att jag ska börja träna snart:)

Klarade 13 stycken sen fick jag ont i magen :P

E det bra eller?:P

 

Missade stan idag för jag försov mig! Jag hade verkligen i alla fall vellat ta nån runda i helgen eftersom vi ändå är lediga, tänkte vi kunde ta en runda jag och cimen imon men hon kunde inte då. Och hon tycker inte det är kul å gå på stan söndagar heller.

Så något stan blev det inte den här gången! Får la se om man hinner nåt i veckan trots att den nya kursen har startat!, behöver nämligen inskaffa mig lite nytt till garderoben! Men jag får la skylla mig själv om jag väljer att ligga och sova istället! Men jag e jue så himla trött! Nu vet jag inte vad jag ska göra? Det går bara skit på tv också! Ska la se om jag har nåt att äta ifrån frysen! Har väldigt dåligt med mat hemma nu och e himla trött på å laga mat!

Sen får vi la se vad man ska hitta på!?? Helt nollställd.

Bara sitta här antar jag.

Hoppas ni andra som läser detta får en lite mer givande dag :P

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0