2010-11-14
 17:27:15

Söndag

Nu är det Söndag :)

Jag har ingen aning om vart den här helgen har tagit vägen? Det blev ju nyss fredag!? Så har man gått en hel vecka och bara trånat efter denna älskade fredag och så säger det svich!! Så är det Måndag igen och en ”ny härlig arbetsvecka”

En hel vecka till tills det är helg igen! Och på ett sätt vet jag inte om jag ska hoppas på att veckan går fort eller inte, för samtidigt som dagarna närmar sig helgen desto mindre dagar blir det kvar för mig och Tyrone att tillbringa tid tillsammans innan jag ska återgå till Falun igen. Som tur är, är det snart jul så man får komma hem och umgås med honom lite igen, men jag kommer ha grymt mycket plugg över jul:(, tyvärr!

 

Men men jag njuter av mina sista timmars ledighet:)

Jag och älskling ska ut och äta lite gott snart på restaurang :)

Sen ska vi hem och äta resterna av farsdagstårtan och kaffe till efterrätt :) och titta på ensam mamma söker :)

Och sen om vi orkar avslutar vi kvällen till en beck film på tv:)

Sen hopp i säng. Imorgon kommer man nog vara lagom trött efter 3 timmars sömn inatt!:S

Hoppas alla haft en trevlig helg i varje fall:)

Nu ska jag strax förbereda älskling inför att gå :)

Ska själv byta lite kläder och så:)

Btw: Har dammsugit och skurat idag! Vill ha lite beröm;)

 

Ha det bra alla:)

Tjing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0