2011-05-27
 11:10:41

uppe med tuppen

Uppe med tuppen idag, men enbart av de anledning att jag knappt sovit nått inatt.

Men skönt somsagt som jag nämnt tidigare att komma upp lite tidigare, man hinner mycket mer innan det är dags för läggdags igen.

Nu har jag precis rengjort i handfatet, jag har ringt några viktiga samtal, jag har ätit frukost och druckit mitt morgonkaffe, och jag har diskat undan disken från frukosten, nu väntar snart duschen. Kul också att fredagsmiddagen idag är en felixportion med fiskgratäng och potatismos!! :(

Hoppas på att min plattång och mina hårprodukter har kommit idag! Att det ligger en avi i min postlåda sen när jag ska gå ned och kolla posten, och sen vid 3 idag ska jag ta mig an tvätten!

Jepp så äre! Hoppas att alla får en bra fredag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0