2011-01-31
 19:35:19

vad hände med vår kärlek?

Vad hände med vår kärlek?

Vad hände med vårt förtroende?

Kanske har vi sårat varandra för mycket?

 

När tappade vi tron?

Var det en tid vi kunde säga att bråka är inte en väg tillbaka till kärleken

 

Vi kanske inte försökte, vi kanske inte kunde se, tänk om vi skulle få hjälp, skulle du öppna upp dig för mig?

Jag vet att jag inte skulle ge upp, men jag vet inte om du skulle bjuda till

Så hur ska vi hitta tillbaka till kärleken?

 

Du säger att vi är annorlunda, och det är så det kommer bli

Du säger att det är hopplöst att leva i den här fantasin

Men jag väntar på dig, det är här jag vill stanna, hoppas på en väg tillbaka till kärleken

 

Vi hade aldrig en chans för vi tog aldrig tiden

Allt gick så fort, helt plötsligt var du min

Men tänk om vi startar om? Tänk om det är meningen att det ska vara vi ?

Tänk om vi hittar utrymme så vi kan hitta tillbaka till kärleken?

 

Du säger att vi är annorlunda och det är så det kommer bli

Du säger att det är hopplöst att leva i en fantasi, men jag väntar på dig, det är här jag vill stanna, hoppas på en väg tillbaka till kärleken

 

Jag fortsätter hoppas

Fortsätter drömma om dig

Jag vill somna och vakna bredvid dig

Vi har varit här förut och jag vet att vi kan kämpa för att hitta en väg..

Du säger att vi är annorlunda, du säger att det är hopplöst att leva i en fantasi, men jag väntar på dig, det är här jag vill stanna, hoppas på en väg…

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0