2011-01-31
 19:13:31

om att gå vidare

Drömmer, hoppas
För ett nytt försök
Jag har letat, sökt
Djupare inne
Och om jag förlorar mitt sätt
så hittar jag en annan väg
För jag kan göra en förändring
På min eget sätt

Jag går vidare

Och jag ska bli starkare nu
Och ingenting kommer bryta ner mig
Jag kommer inte att ge efter för tvivel
Den tiden är förbi
Jag kan vara vem jag vill vara
Och börja leva mitt liv för mig
Jag tror på det äntligen
Jag går vidare

Något, någonstans
som jag länge försökt hitta
Jag lär mig långsamt
En dag i taget
Att om jag förlorar och misslyckas
så kommer jag att klara mig


Jag går vidare
Och jag ska bli starkare nu
Och ingenting kommer bryta ner mig
Jag kommer inte att ge efter för tvivel
Den tiden är förbi
Jag kan vara vem jag vill vara
Och börja leva mitt liv för mig
Jag tror på det äntligen
Jag går vidare

Till en ljusare gryning
jag Måste ta den här kampen
Jag kan göra det rätt!

Jag går vidare
Ingenting kommer att bryta ner mig
Jag kommer inte att ge efter för tvivel
Den tiden är förbi
Jag kan vara vem jag vill vara
Och börja leva mitt liv för mig
Jag tror på det äntligen
Jag går vidare
Ja, jag går vidare
Jag börjar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0