2011-01-31
 19:04:39

jag är ledsen..

Jag målade en bild av dig
din själ var röd och ditt sinne var blå
öde som ett ljus på min skapelse

denna dröm jag hade gjort
en slav av min passion
verkligheten var alltid för långt bort
och vi var glada tills det kom för nära en dag

och plötsligt..
jag möter sanningen av min dröm
min kärlek hade bara varit en bild, en scen
jag antar att jag också behövde tro
ville inte alltför se
du hade aldrig varit nära mig

jag är ledsen om denna illusion har orsakat mycket smärta
och jag har ingen lösning
jag ska försöka att aldrig komma tillbaka igen
jag är ledsen

jag målade en bild av en dröm
men drömmen var en lögn och lögn blev sanning
verkligheten höll andan för länge
det är vidrigt vad drömmar kan göra

men jag är ledsen om denna illusion har orsakat mycket smärta
och jag har ingen lösning
jag ska försöka att aldrig komma tillbaka igen

jag är ledsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0