2011-04-22
 11:47:46

påsk! :), och hemma i Eksjö:)

För jag e så bra ! =)

Fick en liten påskpresent innan jag åkte hem ifrån Falun mot småland :)

Fick tbx min omtenta i makt och samhälle. Med ett fint U på framsidan ! :)

Känns härligt.., känns som den här tentan kommer jaga en ett ganska bra tag. Och jag kommer nog aldrig i hela mitt liv glömma namnen Bourdieu, Focualt, och Habermas. Creapy!

För övrigt, riktigt skönt att vara hemma igen! Härligt med vårvädret ute! Och dissade faktiskt min oddmolly jacka igår när jag gick ut i de fina vädret på stan och inhandlade mina påskägg ! :P

Blir dock inte mycke plugg gjort, känns som jag lagt det åt sidan totalt nu :/

Inte bra, men e så himla omotiverad just nu, och saken gör de inte bättre att hela familjen är hemma och är lediga, och man vill få tid till att umgås med dem. Och ikväll ska vi grilla med Lindholms, och det var länge sen man såg dom också. Men jag kanske inte blir där hela tiden, för jag kanske ska ut och äta på Amazing taste med Tyrone sen, få se. Men jag trodde ju att vi skulle grilla vid 1 tiden :(, då hade jag ju kunnat vari med och sen gått ut med Tyrre på kvällen, och hunnit med båda två, men nu får vi se hur det blir.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med mina små ”påskäggs” godisar som jag fått mersmak av ! :)

Sen ska jag väl in i duschen och sånt också skulle jag väl tro :)

Se om jag kan få nån läsning gjord eller nåt, men vågar inte lova för möe! :)

”möe” det var länge sen man använde sig av de ordet, men minns jag använde mig mycket av det förr:P, haha, fyfan vilket fult ord! Riktigt bonnigt! :P

Men men tjing tjing på er !:)

Och glad påsk! Hoppas påskharen kommer till er imorgon med stora ägg ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0