2011-04-03
 16:22:00

känslor och minnen :)

Vad har jag vari nånstans!? :P, ingen musik i mitt liv, såklart man blir depp:P, nu kan jag inte slita mig ifrån datorn när jag lyssnar på skön musik!:)

Kent, utan dina andetag, och Sarah Dawn finer kärleksvisan mm strömmar ur datorn :)

Väcker minnen till liv =), och massa gamla känslor och så strömmar genom kroppen!

Och jag tänker tillbaka på vissa somrar :)

 

Men måste snart in i duschen känner jag:P, så jag kan gå ut och ta en cigg på balkongen, vill inte stå där med flötigt hår och allmänt ofräsch om man möter någon:P

Och måste duscha ikväll med, för imon börja ja skolan tidigt… ny kurs again.. suck..

 

Cimen och jag pratar om att åka till relaxavdelningen i veckan!! As gött! Bastu! Bubbelpool!

Sen ska vi hitta riktig relax! Mina nerver skulle behöva det! Men vet fortfarande inte om det kommer bli av:P, har ju somsagt en hel del plugg….

Men skulle va nice! Och även vinkväll! Med gött sällskap, ljus och musik somsagt !=)
och komma till dimman! :)

 

Och lyssna på lull lull musik!=) så svävar vi till ett bättre liv! :)

Långt kångt bortom våra sinnen! :)

 

Ohh fyfan vilken känsla jag fick nudå! :)

Vill gå på en ute konsert i sommar! En ljummen kväll! Med typ kent musik!:)

Eller typ per gessle!=)

Den känslan alltså! Med ljus uppe i luften runt omkring när mörkret faller=)

Värma mig, och sjunka in mig i någon famn, eller bara sällskap av ett gäng fina vänner! :) och spit!:)

 

Ohh by the way! Såg en jätte söt hund på bloket igår som säljs i borlänge! Och jag vill ha en hund!!!! :(

Super super söt va den!=)))

Ska se om jag lyckas lägga ut en bild på den :)

Men mamma tyckte inte det var sjysst emot hunden om jag skulle ha den här i min lilla lägenhet, och det kan jag ju hålla med om!

Men djur e alltså livet! Finns ingen bättre varelse på jorden! Hunden sviker en aldrig! Den tröstar en när man är ledsen! Och blir alltid glad av att se en! Finns det nåt bättre eller!

 

Ps.Skrivit med Martha också från Stockholm häromkvällen och hon tyckte jag skulle komma till Stockholm och hälsa på snart och de vill jag absolut ! :)

Jag har ju inte ens träffat min ena lillkusin.. det är ju illa! Rent ur sagt !:(

Sebastian lär ju inte ens veta vem jag är heller, den äldste av de två syskonen

 

Ge mig sommar!... ge mig en fit kropp! :)

Haha!

Puss och kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0