2011-04-11
 15:50:25

bra start på dagen! not! :P

Är det bra eller? Vaknade i tid för att gå upp och göra sig iordning för föreläsning. Somna om, vakna tio i tio av ett sms som precis skickades från Jossan där de står att hon e utanför och väntar på mig. Ringer till henne och säger att jag försovit mig och at hon får åka igen. Somnar om, vaknar typ vid 1, ligger och pratar med Tyrone till 2..

Nu lagar jag lite pasta till min frysta köttfärssås som jag ska tina upp:)

Sen väntar en cappuccino efter det, och sen dusch, allt efter sina rutiner :P

Sen hoppas jag att jag har motivationen att plugga resten av dagen för det behövs verkligen! Jag skulle ju gjort ärenden på stan idag med !:( men det får bli imorgon! Fast samtidigt har jag tvätt tid imon med, så jag vet inte om jag hinner!:( vad jobbigt allt blev nu! :(

a.. ja, jag hoppas att det löser sig i alla fall!

Nu är pastan snart klar så nu ska jag äta.

Och jag har träningsvärk efter mina 60 sittupps igår och 20 armhävningar! Ajaj ont i magen, ben och över brösten! Men visst var jag duktig säg! :)

 

Och nu ringde precis Cimen, hon är på Ikea i Gävle, så hon ska köpa med klippan klädsel till mig :)

Min vita soffa som numera är typ brun ska bli svart !:)

Och sen ska det nog inköpas en matta på rusta för 400 kronor =), vit :)

Och svarta paneler i fönstret :)

Det blir snyggt det :)

 

Nu ska det göras några sittupps och armhävningar om jag kan efter gårdagens ”Träningspass” sen väntar duschen :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0