2010-09-09
 23:11:54

uppdatering

Shiet vad pigg jag blev nudå helt plötsligt :)

Fick lust till att göra allting på en och samma gång :)

Jag som tänkte att jag också kanske skulle hamna i sängs i tid ikväll eftersom att jag gjorde mig iordning innan jag ringde till älskling :)

Och då var klockan 10 typ.. nu har vi lagt på för han skulle sova, och jag känner inte för att sova ännu, även om jag lätt skulle behöva det! Och jag gör bara massa onödigt skit vid datorn ändå, den tiden jag håller på med all onödig skit skulle jag lika väl kunna läsa lite om LSS.. men nää det gör jag jue inte heller :P, jag förstår mig inte på mig själv!

Idag har jag i varje fall lyckats äta lite bättre (Y) + i kanten där till mig. Jag har faktiskt bestämt mig för att försöka sköta om mig själv lite bättre genom att äta lite mer normalt och sluta kräkas lite mindre:P

Vi får se hur bra jag lyckas! Och hur länge det håller! Livrädd för att gå upp för mycket i kilon..

 

För övrigt så har jag kommit på vad jag önskar mig i julklapp :)

Skit kul tycker jag :)

 

Jag önskar mig bla: en babyliss icurl .. :), cool jag är va ?=)

Och sen önskar jag mig sånna här mysiga tofflor som man kan värma i mikron, as gött till vintern när man kommer utifrån och fötterna är iskalla!

En ny mobil funderar jag också på om jag ska önska mig, jag har haft min ett bra tag nu. Så kanske vore kul med någon ny sak :), som man kan göra lite mer saker på, men jag har inte kommit på än vad för mobil jag vill ha. Har faktiskt inte ens börjat titta efter någon, men ändå kommit på att det hade varit grymt att köpa en ny mobil :P

Fundera även på om jag ska önska mig typ nåt presentkort på hemtex eller åhlens eller något så jag kan köpa lite nytt till lägenheten :)

och dessutom kan jag önska mig örhängen nu då jag har hål i  båda öronen nu efter att varit infekterad i ena.. ! men till jul har jag låtit det ena örat läka i 8 månader ungefär. Så då kan jag nästan ta ut det örhänget och byta till vilka jag vill, det blir roligt :)

 

om två veckor kommer älskling hit :)

det blir mys!

 

Den 1 oktober är det tenta, ”jag känner mig inte alls stressas” ”speciellt inte nu när jag är så motiverad inför att plugga!”

 

Aa detta var jue en massa meningslöst skit jag har uppdaterat er om! Så går det när man har tråkigt, ”ingenting att göra” och när man inte vill sova!

Men sov gott alla!:)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0