2010-09-15
 19:08:52

uppdatering onsdag :)

Idag har jag hunnit med att gå på seminarium :) var i alla fall där en timme:)

Jag har varit nere på stan och köpt ett par skor:), en ring och på ringen är det bokstäver där det står (l o v e ) och så hänger det ett litet hjärta :), och sedan två stycken växter till min antika kruka som står på vardagsrumsbordet, för mina gamla växter som stod där i tidigare under sommarn hade vissnat under tiden som jag var hemma i Småland. Så jag var tvungen att köpa nya, så det blir lite hemtrevligt i mitt lilla krypin :)

Sedan har jag hunnit äta en kyckling meal från sibylla :)

Har pratat med Tyrone i telefon flera gånger.

Har städat toaletten :)

Tagit kort på mina nya dojor som jag ska skicka till mamma sen.

Pratat med mamma i telefon med två gånger :)

Pluggar lite SOL, snart kan jag väl den lagen utantill kan jag tänka mig:P, det roliga är att ingenting av det jag läser har vi tagit upp än så länge i den här kursen, så jag vet inte riktigt om jag är ute och cyklar:P, men jag hoppas inte det.

Ikväll står det på menyn: Halv åtta hos mig som börjar om en halvtimme, sedan idol klockan 8. prata med Tyrone nån mer gång under kvällen. Kanske att jag gör något armband eller något pyssligt, brodering eller nåt. Och ifall klockan inte blir för sent och jag hinner så kanske jag sätter mig igen och läser lite till i lagboken.

Sen blir det sova! Så jag inte kommer för sent i sängs. Imorgon struntar vi i semiariumet jag, malin och cimen, istället blir det självläsning här hemma. Cimen kommer hit på kvällen, vi ser säkert idol tillsammans, men vi ska i alla fall se på film :), antingen hyra eller se nåt på tv, eller nån av mina filmer, det blir nog bra det! :)

Sen är det ingen skola på fredag, så det blir självstudier, och sen blir det självstudier hela helgen! :)

Sen är det inte långt kvar till tentan :( , och hur långt har man kommit då:P?

Det är heller inte långt kvar på söndag tills Tyrone kommer, det blir kul :)

Då får jag ta ett litet break ifrån studierna, så det gäller att jag ligger i nu innan! Nu får jag ta tag i mig själv. Men jag känner mig ändå lite stolt över dagens insats, ändå läst en hel del, även om jag fortfarande skulle kunna läsa mycket mer! Nu ska jag ta och diska undan lite disk ifrån mitt mellanmål som jag tog här för en stund sedan, och sen är det nästan dags att tända lite ljus, för nu mörknar det ute :)

Puss och kram alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0