2010-09-28
 14:10:26

Tisdag :)

Mitt liv är en enda lång väntan just nu känns det som. En väntan på att få träffa Tyrone igen. Det enda man ser fram emot, och det enda man känner att det finns någon mening med.

Och jag vill bara sova bort dagarna nu, låtsas om som om det inte är någon tenta på fredag :(

Ibland undrar man vad det är man håller på med egentligen? Jag är imponerad över att så många faktiskt söker in till högskola! För det är ju mer än ett heltidsjobb om man pluggar som man ska! Vilket jag inte gjort i den här kursen, så lite får jag skylla mig själv, men det känns ändå surt! :(

Jag har ändå haft mina anledningar till att inte kunnat plugga, och det mest sura är att jag vet att jag egentligen kan! Att jag egentligen hade kunnat fixat den här kursen! Det är det som suger mest ! när man egentligen kan.

För övrigt har jag beställt Sj prio :)

Tänkte att det kanske kan vara bra:P, eftersom att jag kommer göra en hel del resor hem framöver, och då får man poäng när man köper biljetter eller handlar något på tåget, och har man samlat på tillräckligt många poäng så kan man få en tidning :P, eller en kaffe :)

Kanske till och med en smörgås:P, och har du samlat på riktigt mycket poäng så kan du till och med få en gratis resa :)

Så som jag förstått det.

Och medlemskapet på Sj prio kostar dessutom inget och det är jätte enkelt att ansöka om det, bara att gå in på SJs hemsida och följa instruktionerna!:)

Ett tips! Man förlorar ju ingenting på det! Får bara lite extra bonus ju mer man reser och så!:)

 

Nu sitter jag och dricker min dagliga caupuccino, och ska se om jag kan få någonting gjort efter att jag avslutat den. Hoppas alla har en bra dag! Åhh jag längtar tills det är kväll igen så jag kan få gå och lägga mig och sova igen!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Lycka till på tentan på fredag! Det kommer säkert gå jätte bra ska du se =)Vänd dig till Gud så ska du se att Han hjälper dig =)



Många kramar


PUBLICERAT: 2010-09-28, 22:15:09 | URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0