2010-09-29
 23:04:52

hata otrohet!

Satt och tittade på kungarna av Tylösand. Och jag blir så jäkla förbannad! Jag fattar mig inte på puckon som är otrogna emot dom som dom är tillsammans med! Hur fan kan man!?

Hur fan kan man ens ha mage att titta in sedan i ens pojkväns/flickväns ögon.

Åt helvete med otrohet!!, jag blir så fuckt up! Man ska fan inte ha flickvän, pojkvän om man inte kan hålla sig till den man är tillsammans med!

Ahh, blir så jävla pisst! Jag tycker synd om alla som har varit med om otrohet där ute, däribland har även jag varit med om otrohet:P, kanske just därför jag blir så jäkla förbannad med! Men jag hade blivit lika jävla förbannad ändå tror jag! Enligt min åsikt så ska man inte bli tillsammans igen sedan med sin pojkvän/flickvän om han eller hon varit otrogen! Varför sänka sig själv så lågt? Man är värd mer än så!!, en gång otrogen, alltid otrogen! Så är det. Varför fortsätta vara tillsammans med någon som varit och kladdat på någon annan!? Hur kul är det att leva med det sen resten av tiden tillsammans med sin flickvän/pojkvän! Hur kan man nånsin lita på honom eller henne igen!?

Hata hata otrohet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0