2010-09-17
 12:53:30

Fredag

Sitter här och klockan har hunnit bli snart 1 och jag har som vanligt fortfarande inte kommit igång med pluggandet. Detta bådar inte gott! :(

Jag är så slutkörd i hela kroppen att jag inte vaknar helt när klockan ringer, utan jag stänger av den i sömnen, men lyckas konstigt nog alltid vakna kring 12 tiden. Det är typ den tiden jag har gått upp på sen jag kom till Falun:P, lite skillnad på hur jag levde innan sommarn, då ringde klockan vid halv 8, 8 och jag gick upp, satte mig med böckerna, men då var jag mer motiverad och allting. Jaja nu är det som det är, gilla läget och gör det bästa utav situationen! Jag hoppas verkligen också att jag kommer kunna göra det bästa av situationen! Att jag verkligen sätter mitt arsle på stolen och pluggar!! Och inte gör massa annat nu när jag ligger så mycket efter och måste plugga!!

Och jag får ju även tänka att jag pluggar ju mycket nu för att sedan kunna träffa Tyrone! Jag har ju ändå inget bättre för mig här så jag kan lika gärna plugga, men ibland är det svårt att få motivationen ändå!:(

Även om man vill..

 

Jag hoppas nu att dagarna framöver i alla fall kan bli bättre än gårdagen! Gårdagen var skit! Jag har i alla fall betalt alla räkningar och skulder och skit nu som jag har varit tvungen att betala på! Jag e typ pank och får inte pengar på länge, så har fått ta ifrån mitt sparkonto som bara sjunker hela tiden!

Fått en fält uppgift med som vi ska göra, vet inte riktigt hur jag ska hinna med den? Men det måste jag.

Och sen har nya schemat för socialt arbete 2 kommit ut, och det har jag inte vågat titta på ännu. Måste snart dessutom börja beställa böcker till den kursen om vi får veta vilka böcker vi ska ha.

 

Jag längtar bara till julen nu! Även om det kan bli en intensiv tid med plugg över julen så längtar jag bara för att få komma hem och bara vara nära alla mina närmsta som betyder så mycket för mig! Det skulle betyda så mycket att bara få vara i deras närhet, även om jag inte kommer ha tiden att sitta ned med dom jämt och umgås. Bara känna att man är omringad av människor som man älskar.

 

I helgen blir det bara plugg som det ser ut som nu! Måste ta igen en massa läsning! Nästa vecka tror jag att vi kommer ta tag i fältuppgiften! Cimen och jag har i alla fall sagt att vi ska ha intensiv plugg vecka där! Men det jag inte tror hon tänkte på var att vi har heldagar tisdag och torsdag i skolan! Men vi för köra på ändå! Vi har inte mycket annat till val just nu om vi ska ha ens en chans att eventuellt lyckas i den här kursen.

 

Usch känns som jag håller på att bli förkyld för övrigt:( , vill inte det, vill vara frisk nu när Tyrone kommer och hälsar på nästa vecka på Torsdag. Men det känns lite som om alla går och blir förkylda nu! Det är väl när vädret slår om och så.

 

Nu ska jag dricka min cappuccino sen ska jag plugga eller göra mig iordning först, nåt av det:)

Ha en bra dag, kram / Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0