2010-09-12
 18:42:49

dagar som dom här..

Jag önskade jag såg lite piggare ut.

När jag tittar mig själv i spegeln så ser jag typ en söndersliten fia.. ögonen typ röda för att jag gråter hela tiden, och ser allmänt sliten ut..

Det brukar ju vara så. Mår själen inte bra så syns det utåt. Det kan man ju lugnt säga att det gör på mig. Det har inte blivit något plugg för mig idag heller. Min utbildning ser längre inte så ljus ut! Ett jävla kämpigt år helt bortkastat!, illa men sant. Jag skulle försöka kunna göra någonting åt det men har inte orken eller kraften till det just nu. All luft har liksom pyst ut mig! Måste fundera kring hur jag ska göra kring massa saker i mitt liv just nu för att det ska bli så bra som möjligt och fungera så bra som möjligt för mig. Måste ta en funderare. Får resonera lite med mina kloka vänner malin och cimen också och se om dom kan ge mig några goda råd på vägen. A det är piss att behöva må såhär, jag är iorförsig van jag har varit här förut. Men jag ville inte hamna här igen. Föräldrarna vet ingenting, och man försöker hålla skenet uppe, och när dom frågar hur jag mår eller hur studierna går så är allting bara bra, toppen liksom :P, det man inte vet mår man inte dåligt över som man brukar säga. Men det känns ändå jobbigt att behöva spela ett spel för sina närmsta och att jag inte kan vända mig till dom när det är dom som står mig närmst, och när det är dom som ska finnas där i vårt och torrt.

Jag vet inte hur jag ska göra nu timmarna framöver för att inte det ska kännas som att hjärtat håller på och gå i 1000 bitar!? Ingen aning. Jag liksom har ingen ork ens att orka bry mig om det. Jag orka inte bry mig om mig själv.. eller vad som kan hända mig, det som händer får la hända.

Fast det jag mest önskade var ju givetvis att det inte skulle behöva vara såhär! :(

Är i behov av en stoooor kram just nu! Så tänk på det ni som läser det där ute!

Ta hand om varandra! Visa varandra kärlek! För det finns inget finare! Ge den du tycker om en stor kram! För man behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0