2010-10-26
 21:59:45

Tisdag :)

Ahhh! Cimen har fått sin praktikplats inom IFO! Vilken jävla lyckost hon är då! :)

Avundsjuk på den biatchen!;)

Haha, men väldigt glad för hennes skull också :) jag kommer jue ställa så mycket frågor till henne hur hon har det och vad hon har fått vara med om osv :)

Kommer ju typ vara lika engagerad i hennes praktik som i min egna, bara för att jag är såå intresserad av IFOs verksamhet!:)

Men jag ska jue också vara med om nåt jätte spännande! För jag ska vara inom barn och ungdomspsykiatrin! :)

Men jag önskar jag också få vara inom IFO nån gång innan utbildningen slut! För det verkar också så jävla intressant!

Jag tror att Cimen kommer jue få kunna vara mer delaktig i IFO verksamheten tror jag och få se mer och sådär än vad jag kommer kunna få på barn och ungdomspsykiatrin kan jag tänka med. Även om det är väldigt mycket sekretes belagt även på IFO givetvis! Men men :)

Så spännande för oss båda två!:), och shiet vad glad jag blev för hennes skull då!:)

Haha!

Sen hoppas jag att jag kan få luncha med gumman på fredag innan vi båda två åker hem till våra familjer! Vi ses ju inte på en månad sen! Men ingenting är säkert ännu. Imon vet vi om vi kommer kunna luncha på Fredag ! Beroende på när Cimen tänker åka och hur det blir med bilen och sådär. Om hon måste vänta in Ciya tills han slutat jobba och han sen ska köra henne eller om hon ska ta bussen eller så. För sen blir ju hon också hemma i en månad, så då kan inte hon ta bilen själv hem, för den behöver ju Ciya sen! Och det är ju dessutom hans bil:P

 

Mm det var det:)

Jag har varit grymt trött idag så det har inte alls blivit så mycket plugg gjort som jag velat. Känns som musten gick lite ur mig efter förra veckan och veckan innan det, även om det samtidigt kändes som att jag började komma igång lite där med!

Så kommer nog inte hinna klart med alla böcker tills på fredag, och det känns dumt emot studiegruppen eftersom vi sen ska sammanfatta ihop nåt kring alla böcker och sen redovisa det. Men jag hoppas jag hunnit läsa mycket mer än det jag gjort nu i alla fall tills på fredag, men imon har jag tvätt tid med, och det brukar ta lite tid och fixa med det, och sen måste jag handla, det är sällan min kyl och min frys är så tomma som dom är nu, har typ ingen mat hemma. Så nånting måste jag ju ändå leva på imorgon och torsdag och fredag innan jag åker hem till småland :)

På torsdag ska jag åka och hämta min lampa som jag beställt, bli 600 kronor fattigare!:P

 

Igår var jag och shoppade skor btw måste jag säga! As fina skor!:) e så nöjd! :)

Lite höga i klacken, det roliga var att jag sa till cimen både innan och efter att jag köpt skorna att (precis sånna här samma klack och typ modell köpte jag förra vintern och dom kunde jag inte gå i, men vafan, och dom här kommer jag säkert heller inte kunna gå i då, men dom är ju så snygga) :P

Hehe, föll för dom pladask när jag såg dom och testade dom, så dom vat ju tvungna att köpas!:)

 

Typ som jag föll dig dig Tyrone pladask när jag såg dig!;) och det vat jag också tvungen att ha! ;P och jag fick det! :)

Jag och älskling har haft väldigt seriösa diskussioner idag, och haft sista tiden faktiskt! :)

Till och med min älskling har börjat anamma det där med att diskutera och reflektera !:)

Haha, jag har dålig inverkan på honom;)

 

Neej nu ska jag fortsätta disken, sen ska jag tvätta bort mitt smink och fundera på om jag ska avsluta med en ansiktsmask! Känner att jag behöver fräscha upp hyn lite! :)

Sen tror jag om klockan inte blir på tok för sent att jag ska avsluta med en stekt äggmacka och ett glas oboy ! :)

Mm det blir gött!:)

 

Fick btw ett mail ifrån Martha idag, min morbrors fru som jag inte haft kontakt med på flera år. Jag mailade henne för några dagar sedan, och allt var bra med henne. Tänk vad deras barn har blivit stora redan och jag har inte fått vara med om deras uppväxt, Pauline den yngsta har jag inte ens träffat :(

Det känns lite tråk. Och nu finns det inte mycket tid till att åka och hälsa på dom i Stockholm heller när jag pluggar så mycket, om dom ens vill ha dit mig vill säga. Men det blir nog trångt att bo där, dom har ju knappt plats för sig själva i deras lilla lägenhet.

Jaja, men det får bli en plan lite längre framöver kanske. Just nu prioriterar jag högt Tyrone, att få komma hem till honom så fort jag kan:)

Det är det som är det viktigaste för mig just nu! Och jag kom till insikt idag att mitt liv kretsar mest kring honom nu för tiden :)

Skulle jag beskriva mitt liv nu och vad som är mest inkluderat i det så skulle det bli (Tyrone)

För Tyrone är mitt liv, han är viktigast, det är han tankarna går till, men jag har inget emot det! :)

Så är det när man älskar någon och delar sitt liv med någon :)

Jag hoppas att jag är en lika stor del av hans liv! :)

Men nu måste jag springa!

Hat gött! :)

Tjing! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0