2010-10-12
 16:22:17

praktik inom barn och ungdomspsykiatrin! :)

Ahhhh!! Jag har fått min praktik plats inom barn och ungdomspsykiatrin inom landstinget i Nässjö! Fyfan fatta roligt!! Och jäkligt intressant! :)

Ja är riktigt taggad! Längtar! :)

Visst blir det en hel del tidiga månar och så och långa dagar, men det är det värt!:)

Ska bli riktigt spännande faktiskt!:)

Min handledare jag ska följa lät riktigt frän! :) så det blir nog bra:)

1 november ger vi oss ut på praktik och sen är vi där en månad framöver!

Sen när vi är klara är det nästan jul och dags att åka hem igen för julfirande!:)

Så det blir mycket tid framöver nu tillsammans med familjen :)

Det blir nice!:)
så bye bye Falun ett tag framöver!:)

Och hej småland!:)

Fan gött! :)

 

För övrigt: vi skrev färdigt vår studiegruppsskriv uppgift idag! Känns as nice! Ha det överstökat!:) och jag kände att jag hade fått ett jäkligt bra grepp om skam kapitlet! Och drev på en massa vi skulle skriva om det! :)

Och det tog typ upp de mesta av allt vi skrev!:)

Så det känns bra att ha något att komma med och bidra gruppen! :)

 

Nu är det dags för nya böcker! Har inte hunnit titta än på vilka böcker det e! ska göra det sen!

Men tror dock att det blir lite mindre plugg idag och desto mer imorgon.

Måste komma i sängs tidigare ikväll. Känner att jag börja bli sjuk..

Riktigt varm i pannan, jäkligt trött! Sjukligt trött har jag varit nu i två dagar! Mina ögon orkar inte hålla sig vakna och jag ser allting i kors och tvärs och helt suddigt!

Så tror min kropp behöver återhämta sig och få lite sömn!

 

Kan inte släppa att jag ska vara inom barn och ungdomspsykiatri, det är precis vad jag vill! Det ska bli så jäkla roligt!! :)

 

Hoppas nu jag inte blir för sjuk tills jag ska sitta på tåget och åka hem till småland.

Det hade varit jobbigt att sitta sjuk där när det är så lång resa :(

Och jag måste laga mat idag också, jag känner att jag inte direkt har några krafter till det. Min kropp e helt uttömd på energi. Men jag känner att jag måste! Nu har jag handlat med till å laga mat. Så bäst jag gör det så inte det ligger i kylen och blir dåligt som det mesta bruka bli som jag sen får slänga! Det känns inte rättvist att göra så när man vet att det finns dom som inte ens får mat!

 

Pratade med mamma innan och hon var också jätte glad över att jag skulle få göra min praktik i Nässjö!:)

Det blir dock lite pengar att lägga på bussen.. en 500 lapp eller något sådant kan jag tänka mig! Men det kanske det är värt!:)

 

Och på Torsdag ska jag hem och träffa föräldrarna och molls !:) ska bli mys! :)

 

Har inte mycket mer att förtälja just nu!.. pannan e kokhet och jag mår illa, på snudden till kräkfärdig! Men men..

Hoppas alla har en bra dag! :)

Kram / Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0