2010-10-06
 15:39:53

onsdag

Guu vilken tid det tar när man själv måste ordna praktikplats. Det upptar en himla massa tid ifrån sina studietimmar! Idag har jag exempelvis bara suttit och engagerat mig kring min vfu. Och inte kommit igång med läsningen ännu! Men det är viktigt för mig att jag får tag i en praktikplats i Eksjö, därför måste jag priotera det också. Det är ju faktiskt snart dags! 1 november ska vi ut! Så nu har jag varit i kontakt med en massa olika personer och skickat ut mail osv. Ska skicka över lite vfu uppgifter till enhetschefen över psykiatriska enheten som jag precis suttit och letat fram och tagit ut det övergripande syftena osv.

Jag som hade tänkt kommit igång med middagen tidigare idag med osv.! men det lär nog bli den samma gamla vanliga sena middagstiden för mig!

Ska in i duschen också och fixa mig iordning!

För imorgon ska man upp och träffa Malin tidigt. Så lika bra att duscha och så idag så hon inte behöver vänta så länge imorgon när vi ska ses. För hon går ju upp klockan 6 på månarna hon:P

Men vi får la se ifall det är nån lönt att ses också då, det beror lite på hur mycket vi båda hunnit läsa idag och sätta oss in i uppgifterna som vi ska lämna in!:S

Idag har i alla fall en bunt böcker kommit som jag förmodligen hämtar imorgon. Känns inte som tiden räcker till idag. Men vi får la se!

Så jag har ca en halv dag på mig att ta igen 200 sidors engelsk läsning som ska vara färdigläst tills på fredag! Ser det ljust ut för mig eller!?:P, nä skulle inte tro det!

Får ta igen den läsningen sen! För vissa kapitel ska ju ändå läsas för att kunna klara tentan sen! Men engelsk text är så svårt! :(

 

Pappa ringde mig nyss på telefonen så jag fick en liten pratstund med honom:)

Han var på väg hem till Sverige igen :)

Han har varit i Tyskland:)

På mässa..

 

Snart ringer nog Älskling på telefonen för han har slutat skolan nu :)

Så ska prata med han lite innan han går och lägger sig. För han har varit uppe hela natten inatt och tänker gå och lägga sig tidigt idag.

Det är så han gör :P

Mm!

 

Annars är det väl inte mycket om händer idag. Duscha, laga mat, plugga

Hoppas att ni får en bra dag!

Kram/Fia


Kommentarer
Postat av: emilia

tja! vad tycker du om det jag målar? kolla i kategorin "drawings" och bjud på en kommentar vettja? puss


PUBLICERAT: 2010-10-06, 15:54:48 | URL: http://lbej.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)


PUBLICERAT: 2010-10-06, 16:32:29 | URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0