2010-10-13
 15:05:34

onsdag :)

Jag har suttit och tittat på Lisebergs hemsida över jul på Liseberg :)

Fyfan vad mysigt det verkar vara !:)

Jag och Noomi hade pratat förra julen tror jag det var om att åka dit, hon hade varit där tidigare, fast jag har aldrig varit där men har länge velat åka dit! :) men det blev aldrig av att vi åkte :(

Som många av dom som känner mig vet så älskar jag allt som har med julen att göra:)

Jag tycker det är den mysigaste högtid över hela året :)

Och jag älskar doften av glögg, och alla ljus och alla jul lampor som dekorerar stadens gator :)

Och vad är då inte mysigare än att åka till jul i Liseberg tillsammans med sin pojkvän :)?

Och få dela den upplevelsen ?:)

Jag är säker på at det kan bli en hur mysig resa och upplevelse som möjligt! :)

Få gå hand i hand där bland snön och all jul dekoration och hela parken är upplyst :)

Jag hoppas att det blir av att vi åker :)

Sen kan man äta middag på restaurangen barken viking. Då man äter sin middag  i en båt ute på vattnet :)

As mysigt :)

Det skulle vara så mysigt att bara få dela allt det med Tyrone :)

Nu har jag förhoppningsvis något att se fram emot :)

Man behöver det när man pluggar så mycket och har en massa i huvudet.

 

Det ska dessutom bli himla mysigt att få fira julen tillsammans med tyrone i år:)

Vi kommer fira för sig med våra familjer också, men sen kommer vi vara tillsammans senare på eftermiddagen/kvällen, och det blir mys :)

Och att få fira in det nya året tillsammans med älskling :)

Stå och kyssas under en fyrverkeri himmel :)

Allting blir så underbart när man är två :)

Och får dela allt med någon :)

 

Sen efter jul och början av Januari då jag fortsätter min termin då har jag gått halva min utbildning :)

Och sen är det inte långt kvar tills älskling och jag får påbörja vårt liv tillsammans på alvar!:)

Ca 5 månader kvar då tills jag får sommarlov :) och åker hem :)

Sen när det är dags för min 5 termin att börja så åker vi nästan tbx tillsammans :)

Tyrone kommer någon vecka efter mig :)

Och då får jag alltid ha honom i min närhet <3, sen går nog tiden fort tills jag blir färdig med min utbildning och får komma ut i arbetslivet med jätte spännande yrken! :)

Och sen kan vi påbörja alla våra planer som jag och Tyrone har tillsammans! :)

Förhoppningsvis blir det också en resa tillsammans med Tyrone till sommarn!:)

Det skulle också vara otroligt mys! :)

Få åka iväg och göra sånna mysiga saker tillsammans med den man älskar är underbart!:)

Tänk och få gå ut en ljummen kväll och sätta vid en restaurang vid havet :)

Och sen efteråt sätta sig vid vattnet tillsammans i varandras famn och avnjuta en drink. :)

Jag hoppas att vi kan åka :)

Men ingenting är någon garanti, men jag hoppas :), för det hade varit hur mysigt som helst att få dela sånna upplevelser med dig! :), jag vill dela en massa fina stunder tillsammans med dig! :)

 

Jag älskar dig Tyrone :) nu och för alltid i mitt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0