2010-10-15
 12:48:56

Det är fredag :) och jag är hemma i Småland :)

Heej heej bloggen :)

Nu sitter jag hemma i småland i mitt kära hus och skriver :)

Egentligen har jag inte tid för å blogga, för jag borde sitta och sträckläsa fram tills jag ska duscha och sen träffa älskling igen. Men eftersom att mitt nätverk inte fungerar, utan det funkar bara på pappas dator och han nu är ute och går med mollsan på en promenad så passar jag på att blogga, eftersom att jag kommer ändå sedan inte kunna fly plugget och logga in på mitt internet i alla fall! Och pappas dator  kommer att vara upptagen eftersom att han måste sitta och jobba på den!

Så det gäller att passa på!

Det var jätte mys att träffa pojkvännen igår igen såklart!:) och givetvis även mamma, pappa och djuren!

Men speciellt Tyrone ;), Jag njuter av varje minut tillsammans med dig! Och saknar dig så fort du är ifrån mig! :(

Nu är du iväg en stund för å hjälpa Danne med flytten och för att jag ska hinna plugga lite! Jag hoppas att jag hinner läsa klart nästan hela boken i alla fall så att jag sen kan koppla av lite ikväll och koppla bort lite stress! Att jag vet att jag betat av en bok i varje fall! Sen måste jag skriva protokoll på den med!

Sen 3 böcker kvar! Jaa! (Y), som jag både ska ha läst och skrivit protokoll på tills mitten av nästa vecka. Sen var det ju det där med att läsa någon annans protokoll med! Och sen läsa ytterligare 2 böcker till! Fast dom ska vi inte skriva protokoll på! Alltså sammanlagt 6 böcker på en vecka! Jag vet inte hur lärarna har tänkt! Att vi ska gå in i vägen eller något!? Men men.

Nu har jag precis mailet min mormor och sen min handledare i Falun och talat om att jag kommer att göra min praktik här hemma i småland:)

Nu känner jag mig rätt nöjd med allt jag behövde göra vid datorn! Så nu ska jag återgå till en stunds pluggande nu innan lunch :)

Hoppas att alla får en fin dag ute i det fina höst vädret!:), jag och älskling kommer eventuellt gå ut och äta ikväll, mys!:) och sen bara ta det lugnt och mysa framför tv:n, så som planen ser ut som nu i alla fall! Jag hade gärna vellat hunnit gå förbi mammas affär idag och se vad hon har fått in för något nytt, och hon har ju även gjort om lite i butiken. Men det får bli en annan dag då jag har mer tid!:)

Ha det bra alla.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0