2010-11-06
 17:45:47

lördag :)

Tjing :)

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, det har fått utebli lite pågrund av tidsbrist.

Nu är jag hemma på hemmaplan i kära Eksjö och gör nu min praktik på Nässjös barn och ungdomspsykiatri :)

Det har varit en intensiv vecka med mycket nya intryck och information men också väldigt spännande och roligt:)

 

Men man är helt slut efter första veckan :P

Så det kändes väldigt välbehövligt med helg nu :)

Helgen har varit fullspäckad med aktiviteter :), igår slutade jag min praktik tidigare, var med på två samtal, sen åkte jag hem med 12 bussen, så var där under 2 timmar igår. Men under den tiden så var det effektiv tid.

När jag kom hem så mötte jag upp Tyrone och Danne, dom hängde med mig hem från stan och gick ut med min hund. Och sen gick vi och lunchade på Amazing taste :)

Och efter det tog vi en runda på stan och köpte present till Tyrones mor hos min mamma, eftersom hon fyllde år idag. Och idag har vi varit och firat henne :)

Vi var ute och åt på sunrise och jag och Tyrone gjorde sedan en tårta till henne hemma hos Tyrone så vi fikade lite. Nu har vi tagit en promenad hem, och snart ska vi ut igen och träffa andra halvan av hans släkt, Tyrones far och hans faster osv. Då ska vi äta på keskins :), sen avslutar vi kvällen med lite ensam tid framför en film :)

Imorgon ska vi äta middag hos Tyrones mormor, och på kvällen blir det bio med älskling :)

 

Sen blir det en ny intensiv vecka nästa vecka, och sen får det bli en väldigt lugn helg som kommer känner jag :)

 

Nu måste jag avrunda, tänkte försöka plocka undan på mitt rum lite innan det är dags att gå igen. Städa lite

Ha en bra Lördags kväll alla! Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0