2010-06-20
 14:11:17

uppdatering ifrån i Fredags och i Lördags

Hallå bloggen.

Igår låg jag typ ”däckad” efter en lång natt i Fredags så jag var inte så pigg på att blogga just då.

Därför bloggar jag nu istället.

Dock känner jag mig väldigt död idag också.

Sov till halv 2 idag, fattar inte hur jag lyckas!? Måste vara väldigt trött! :P

Usch jobbigt läge när man vaknar så sent då hela dagen gått och det typ är dags för sängen snart igen, men men, så får det väl bli ibland enstaka gånger.

I alla fall..

 

I fredags var jag ute och det var skit kul ! :)

Först samlades vi hos Emmy, och där var det jag, Emmy, Tessan och Hampus på plats, och vi hade skit skoj ! :)

Vi spelade alias och öl spelet, och eftersom jag knappt fattade hur öl spelet fungerade så fick jag ju klunka hela tiden :P

Sen vat det lite tango dans på plats där med ja! Och sen bar det av till hotellet där Emmy frågade efter Andreas åt mig, så Andreas kom ut och sa heej, vi kunde inte gå in för 80 kronor i inträde vad för mycket tyckte en del, så jag försökte få Andreas till att få in oss gratis men det gick tyvärr inte! :(

 

Då gick vi vidare till Affe som hade fest, och på vägen dit träffade man ju en himla massa trevliga människor, och bla min granne Robin som tog studenten för några veckor sedan!

Mm, sen fick jag en blomma av någon? Kommer inte ihåg vem? :P

Sen uppe hos Affe en stund, och sen gick vi vidare till Krantz där det var fest också, träffade en massa nytt folk den kvällen som var super trevliga, och sedan träffade man massa gamla ”kändisar” som man inte sett på ett tag, det var roligt! Festen höll på lång inpå natten, kanske kommer några bilder sedan från fest kvällen, men hade dock inte med kameran efter att vi varit hos Emmy, hon tyckte inte det var så smart att ha den med sig, säkert utifall att jag skulle slarva bort den.

Så har inga bilder av resten av kvällen efter emmy tyvärr..

 

Igår var det en riktigt seg dag ! tittade p bröllopet typ hela dagen, och vad fina dem var! :)

Vems tal på bröllopet tyckte ni var bäst? Och vilken var en flopp? Kommentarer!?

 

Idag vet jag inte riktigt vad det blir av dagen? Får nog bara bli en lugn dag !
Imorgon är det Måndag och då bär det nog av till pärl affären för att inskaffa lite mer pärlor skulle jag tro!:)

Ha et så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0