2010-06-20
 23:54:17

uppdatering

Fyfan vad roligt vi hade ändå i fredags kväll / natt!
fyfan vad jag längtar tills nästa helg! :D

Party all the time.. !
;)

 

Kan informera om att jag handlat på konsum idag och gjort mig av med 589 kronor! :P

Sen har jag varit hos Emmy gumman givetvis ! :)

Och vi tittade film, men vi orkade inte se klart den någon av oss, så vi åkte hem! Jag menar jag åkte hem!

Och jag hade tänkt ta en röka innan jag drog, men jag tänkte (nää!)

Så jag lät bli.. alltid lika duktig när man lyckas låta bli, blev en hel del röka i helgen.

Och jag bjöd jue alla höger och vänster med så hade jue inga kvar idag, var tvungen att köpa fler..

Jobbigt jobbigt, men jag e jue för snäll, och då blir det så:)!

mm..

 

Sen ringde hampan ikväll, då vat man jue glad ! :D

Han skulle ringt igår, men han var dock för full lille pöjken !:P

Men då slog han en pling idag istället, tyckte jag var gulligt att han kom ihåg! :)

Och han kanske kommer hit till mig i sommar! :)

Hur galet är inte det då?!=)

Hehe..

 

Hampus och jag träffades på en språkresa i Malta för flera år sedan, vi umgick under 3 veckoes tid, och nu smider vi planer på att han ska komma hit i sommar och hälsa på, han bor nämligen inte så långt ifrån mig då han inte är i Oslo, där han numera bor och arbetar! Men det tyckte vi båda två att det vore lite häftigt att ses och se om vi kan ha lika kul idag som vi hade då! :)

Kan bli galet spännande, vi kanske slår ihjäl varandra ;) men som du sa hampe, det är ju inte långt ifrån du bor mig, så i värsta fall kan du ta bilen hem, men vi får jue hoppas att så inte är fallet! :P

Haha! Jag tror vi kommer ha jätte trevligt! :)

 

Hmmf.. I veckan blir det shopping shopping med Empan! :)

Mhm.. Köpa lite kläder inför midsommar kanske ?:)

Och sen tänkte jag kanske smida ihop ett gäng på bio i veckan :)

Se hur bra jag lyckas! :)

Och sen blir det förståss fest igen på midsommar!:)

Kul!

 

Imorgon ska jag nog ned till stan en liten sväng och köpa lite mer pärlor, så jag kan göra några fler armband! :)

”för jag har jue inte gjort många redan” ;)

Men har fastnat i det här nu! Jag tycker det är så kul!'

juste! om ni tar en titt då och då så kanske det kommer upp fest bilder sen i fredags så småningom ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0