2010-06-16
 13:30:00

smycken..

mm.. nu har jag inte bloggat på ett tag, jag som blivit nybliven bloggare!:P
men varit upptagen i känslomässiga angelägenheter, men nu tror jag att det är dags att lägga det bakom mig. Det är inte värt att gå och deppa över.

Men i alla fall, Mitt i all den här känslomässiga angelägenhet har jag börjat göra smycken, det har varit någon slags av terapi till mig, och jag har börjat få jätte mycket beröm för mina smycken, vilket är hur kul som helst! Mamma fick ett armband av mig igår som hon hade på sig idag när hon jobbade i affären, och det var en kund som hade reagerat redan direkt efter att hon öppnade butiken på morgonen! Hur kul som helst! :)
Hon hade tyckt att armbandet var hur fint som  helst och hade sagt till min mamma att hon skulle hälsa till mig att jag måste göra fler! Sådant är ju så kul! Undra om det är fler som kommer reagera under dagen! :)
Men jag är galen, jag har lagt över 1000 kronor på pärlor, så känns som jag har en egen liten butik nästan nu med pärlor och tillbehör:)
Men kul är det, och man blir beroende, så är det bara !:)
Jag har gjort armband så jag snart kan börja sälja också som i en butik, har en massa armband jag gjort i alla möjliga färger :) Kanske kan lägga ut lite bilder på mina verk så småningom :)
Dock har jag en ganska dålig kamera så det lär inte göra armbanden rättvisa, men ska se sen om jag kan få till några bilder :)

Annars för övrigt, så får jag svar på min tenta om 2 dagar, jag vet inte om jag vill veta! :S, då är det bara att sätta igång med plugget då direkt ifall det är omtenta, det var det sommarlovet!

Undra vad jag ska göra i midsommar, Jag och Emmy funderar på att åka till typ Öland, fyfan vad kul alltså säger jag bara !! :)
Och på fredag ska vi ut och partaja och bli redlöst fulla och odrägliga!:)

Haha, jag är så glad att jag har dig gumman! Du är en så fin vän! Det var som vi sa till Simon:P (lol) haha :)Det sa bara klick :PTss..

Ja igår var vi hos Simon, vi trodde vi skulle få fika men det fick vi jue inte! ;) haha…En annan gång kanske! :)

Idag sov jag till halv 1 för övrigt, vad dåligt samvete man får när man sover bort hela dagen! :S, shiet asså, och strax kommer jag jue säkert sätta igång med mina smycken också!

Jag äter inte som vanligt, inte ätit på över en veckas tid typ. Jag åt dåligt innan det hände saker som gjorde att jag mådde sämre, och efter det har jag inte kunnat äta någonting, så jag dricker typ en kopp kaffe om dagen och inget annat, känner att kroppen börjar ta stryk. Den orkar inte mycket, och man orkar inte med motgångar. Men men. Vi får se när jag ska kunna börja äta normalt igen.

Nu avrundar jag här, måste påbörja min dag!

Ha det gött!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0