2010-06-17
 19:33:41

ingen mat, ett krossat hjärta, och på tok för lite sömn får sina konsekvenser

Har inte kunnat äta på en veckas tid nu eftersom jag varit så olycklig.

Men idag fick jag verkligen ta skit för det. Idag fick jag det bevisat för mig att det inte går och göra så. Helt plötsligt när jag var med Emmy idag så fick jag värsta svimanfallet.

Först började snurra i huvudet. Sen försvann hörseln, och sen kom ett jätte illamående och sen kunde jag inte gå. Så Emmy fick hålla i mig för att jag inte skulle kollapsa på marken.

Fyfan vad piss jag mådde påvägen hem till mitt hus sedan. Hörde knappt när Emmy pratade med mig, för jag var helt borta!

Hörde bara att han ropade mitt namn, men sen kommer jag inte ihåg mer.

Black out..

Fyfan vad obehagligt det är att svimma.

Nu har jag fått order om att äta, men vi får se hur bra det går.

Men min kropp har i varje fall sagt ifrån. Jag är fortfarande skakis och alldeles yr i huvudet, kan fortfarande inte ställa mig upp riktigt.

Ligger på golvet med datorn och skriver.

Det är min livade händelse idag!


Kommentarer
Postat av: C

:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0