2010-07-02
 15:38:39

uppdate..

Heej heej bloggen. Nu var det ett tag sedan jag bloggade.

Jag har helt enkelt inte haft tid. Haft fullt upp hela tiden. Träffat nära och kära och roat mig :)

Emmy och jag har umgåtts en del, sen har jag träffat Shelley :)

Vi gick på stan och jag shoppade loss, jätte kul eftersom det var ett tag sedan jag köpte nya kläder, så det är alltid roligt :)

Sedan fikade vi lite och åt middag tillsammans :)

Varit ute i solen häromdagen med Emmy och låg och solade, ja vad kan det ha blivit 3, 3,5, 4 timmar i solen, och fick lite färg, jätte kul! För man ser jue så mycket fräschare ut när man varit i solen!, idag orkar jag typ inte vara i solen, det är ju hur varmt som helst! Man mår ju nästan bara dåligt av att vara i solen då!

I förgår var Tyrone här en sväng på kvällen, och igår var tyrone här en sväng på kvällen, vi tittade på film och lite, dock var filmen inte så bra!:(, vi verkar ha oflyt när det gäller film;), dock har vi bara tittat på två stycken hittills, men ingen av dem har ju varit sådär jätte bra? Men det var trevligt ändå :), bara jag som var lite rastlös ett tag och ville att det skulle hända nåt, men vad kan man göra klockan 1, 2 på natten liksom??:P och dessutom i Eksjö? Utbudet är jue inte så jätte stort!

Igår hade vi dessutom gäster här innan Tyrone dök upp. Det var Anna och patrik med barn och sedan kom Annelie förbi en sväng också, det var jue små trevligt =)

Vi bruka ha lite middagar med dem ibland.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer?.. Tyrone undrade om jag skulle med på fest, men jag känner mig rätt opepp, och jag har ju knapt kommit igång med min dag ännu! Gick upp halv 2! Jag har helt och hållet vridit på dygnen! Fått helt knäpp dansrytm, måste göra någontign åt det! Det är skit trist och gå upp mitt på eftermiddagen när dagen typ är slut! Så det måste vi ändra på. Men det är lätthänt att klockan tickar iväg på kvällarna och nätterna och speciellt om man är ute och festar nånstans, då kommer man oftast hem nån gång sådär på morgonen!:P

 

Idag måste jag i varje fall iväg och vattna blommorna hos några som vi känner som är borta. Jag är lite rädd för att jag har gjort så deras blommor har vissnat! :S

Hoppas inte!:P

Det hade jue varit lite lagom pinsamt! Jag är inte sådär jätte haj när det gäller att ta hand om blommor, så rätt imponerad över att dem gav mig sådant ansvar:P

Nu ska jag la snart duscha och göra mig iordning också så att jag kan komma iväg och få det gjort!

 

Kanske är lite dålig på å blogga nu ett tag, för det är så mycket annat som händer runt omkring!

Ni får ursäkta mig för det!

Men hoppas att alla mår bra och att ni har det gott i solen! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0