2010-07-08
 23:44:11

Torsdag

Hallå där :)

Idag hade jag ställt klockan på 10 och hade tänkt kommit upp i vettig tid idag, men tror ni att jag lyckades eller? Knappast! Kom upp vid halv 1, har verkligen kommit in i dåliga vanor, dålig dagsrytm! Och jag undrar vems fel det e;P haha, fast det är mitt fel också.:P

Idag när jag gick upp i varje fall så startade jag min dag med att baka mockarutor innan jag ens han äta frukost. Dom vat goda, men jag misslyckades den här gången med glasyren också, mins jag gjorde det sist med och hade tänkt lyckats den här gången, men gjorde det inte :( nu ger jag upp dem där mockarutorna. Dom var goda, men glasyren blev lite för lös. Sen efter det så han jag inte med så mycket mer. Jag duschade och gjorde mig iordning och stack ned till mammas affär och jobbade. Efter att jag jobbat så pratade jag en stund med Malin i telefonen, och Emmy har jag även pratat med idag i telefon och Becka. Sen har jag lagt till lite nya låtar på sportify och gjort en party spel lista. Goa låtar att lyssna till på förfesterna och festerna. Och sen har jag lagt över lite ny skön musik till min mobil telefon och svarat på en himla massa sms som jag fått över natten och morgonen. Det tar faktiskt lite tid att svara på alla även fast jag är snabb ;), och sen kommer nya sms som man ska svara på efter att man själv svarat på sms:en :)

 

Sen har jag inte hunnit med så mycket mer idag faktiskt. Jag och Becka ska gå ut imorgon egentligen bestämde vi och festa, men sen ringde hon och sa att hon dubbelbokat, så det blir inte utgång förens på lördag, men det gör inget, då kan jag umgås med mamma och pappa imorgon innan dom åker till Spanien så kan jag gå ut och festa med beckies på lördag.

 

Mollan har varit dålig i tassen ikväll, hon kan knappt gå på ena tassen, haltar jätte mycket och har svårt att stödja på den, vi vet inte vad det är hon gjort? Hon är alltid sjuk eller har ont någonstans, det är så jobbigt! Tycker så synd om henne! Om hon ändå bara kunde få vara bra någon gång!!

 

Nu är jag lite små hungrig. Så nu ska jag ta en tallrik fil och cornflakes sen ska jag upp och borsta tänderna, sen ned och ta kvällsciggen och sen upp och sussa.

Hoppas jag somnar snabbare idag. Det är jue så svårt att somna när man börjat vända p dygnen. Kroppen vänjer sig jue vid vissa tider.

Svårt när man ska vända tillbaka. Men vi får se.

Ha det så bra

Kram / Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0