2010-07-14
 11:49:07

Onsdag

Heej heej bloggen.

Hoppas allt är bra med er läsare! Själv är jag ganska trött, tror det är en kombination av värmen + att jag somsagt har kommit in i fel dygnsrytm.., och sedan blir jag så trött av det eftersom jag inte kan sova om nätterna och sen måste jag upp tidigt på månarna och morgon kissa Molly eftersom jag är hundvakt. Känner mig typ som ett vrak, inte fräsch alls, och så den här värmen som får en att känna sig allmänt ofräsch! Jag tyckte det kändes lite svalare i luften innan när jag var ute och morgon kissade Molly, men jag vågar inte hoppas på för mycket, då var det ju fortfarande ganska tidigt på morgonen. Nu ser det mest ut som att det bara är riktigt varmt ute. Jag ska strax ut och ta min morgon cigarett, få se hur vädret känns, hoppas det inte är sådär jobbigt varmt och kvalmigt! Man ska inte klaga på värmen jag vet, det får gärna vara varmt men det behöver inte vara så varmt och kvalmigt så man inte kan andas typ.

Usch det går ingenting bra på tv nu, bara någon konstig fransk film som jag har på, på tv:n, vilka fler håller med om att franska filmer är så dåliga? Tycker inte om franska filmer!

Igår var jag duktig, han göra allt i huset som jag skulle, och Mollsan skötte jag om bra. Idag har hon fått sin medicin, fått morgon kissa och hennes festingmedel har jag strukit på.

Igår kväll fick jag ett ryck och städade hela nedervåningen och även en del av övervåningen. Men det var behövligt, nu känns här mycket fräschare, men det var riktigt varmt och städa i den här värmen.

Nu ska jag strax baka kladd kaka också, det är nog också riktigt varmt i den här värmen, sen ska jag laga mat till Mollan.

Kladd kakan har jag lovat Tyrone att den ska vara färdig tills han kommer hem från Bulgarien, och han kommer till mig senare idag :), så bäst att hålla vad jag lovat. Skulle också behöva hinna med att göra lite ärenden. Få se hur mycket jag hinner med.

Ha en bra dag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0