2010-12-19
 16:21:40

Haft en helt underbar helg! <3

Hej hej bloggen. Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade :)

Så tänkte uppdatera lite och faktiskt ta mig lite tid för att blogga :)

Jag har haft en helt underbar helg tillsammans med min älskling som varit här och hälsat på mig! :)

Kroppen är uppfylld med så mycket värme och det är en så himla skön känsla! Att bara få må bra! :)

Och jag har så mycket kärlek i mig just nu! :)

Och det känns helt underbart! :)

När vi har det såhär bra så känner jag mig nykär :), och jag svävar på moln alltså:)

Det är en helt underbar känsla som jag bara vill vara kvar i! Man kan inte få det bättre än såhär när det är såhär! :)

Och jag vill alltid ha det så med dig Tyrone (om du läser detta nu)

Du gör mig så lycklig när vi har det som vi haft det i helgen :)

Du får mig att må så bra då!:)

Och det är precis den känslan jag varit ute efter länge! Och jag är så glad över att du gett mig den känslan :), och jag hoppas at du kommer att fortsätta ge mig den känslan framöver:), för isånafall kommer du att göra mig lycklig för resten av mitt liv:)

 

I alla fall, älskling kom hit i Torsdags kväll :)

Som tur var så var det inga förseningar :)

Sen fuskade jag i fredags och låg kvar med älskling i sängen ;), istället för att gå till skolan, och det var jävligt gött kan jag lova !:)

Vi har mest varit slappa i helgen och inte direkt stressat ur sängen på mårnarna, utan leggat kvar och myst istället :)

Och det har inte gjort så mycket för vi har liksom fått vara i varandras armar och leggat och myst istället, och det har varit super mysigt! :)

I Fredags var vi ute på the bishops arms och åt lite mat:)

Det var väldigt fullt när vi kom, så jag tänkte att vi läre få stå i kö länge, men vi hade tur! Och fick ett bord direkt för två:)

Och det var mys!:)

Vitlöksbrödet som vi fick där i början var det bästa! Så gott var det! :)

 

Sen på kvällen kollade vi på film hemma hos mig :)

Och dagen efter var också en hemma mys dag :)

Älskling var duktig och tog insiativet till att försöka laga kräftsoppa till förätt:), och även om det vat lite iritation i köket för att han inte gjorde riktigt på mitt sätt, så vat jag jätte glad över att han ändå tog det insiativet :)

Tycker om att han vill och att han engagerar sig till saker :)

Och den vat riktigt riktigt god :)

Så det blev trerätters den dagen

 

Kräftsoppa till förätt med vitlöksbröd:)

Fetaostlax i folie med bakpotatis och kall romsås till varmrätt

Och resterna av smulpajen ifrån fredags som vi gjorde till efterätt, och en bit kanelgömma, och en kaffe till det:)

 

Vi firade ju att vi hade varit tillsammans ett halvår:)

Sen såg vi på film på kvällen och myste i varandras sällskap :)

 

Idag tänkte vi gått upp tidigt så vi skulle få hela dagen tillsammans, men vi var så trötta, så vi kom upp senare, älskling gick och hämtade kebabtallrik till honom och kyckling tallrik till mig :)

Kyckling tallriken var faktiskt godare än pizzan jag hämtat där tidigare, så det var ju bra att jag fick veta det :)

Då har man ett alternativ alldeles i närheten de dagar man är skit lat, trött, och inte orkar laga mat, eller inte har någon mat hemma(Y)

 

Även om Eksjös kebab tallrik slår allt, givet!;)

 

Älskling hjälpte mig att ta hem en hel del packning idag åt mig, det tycker jag var jätte gulligt gjort utav honom! För då blir det inte lika tungt för mig imorgon när det är dags för mig att åka hem!

 

Cimen kommer hit en sväng imon innan skolan, och vi åker tillsammans till skolan, och efter får jag hoppa in en sväng på mc dondals eller något och äta innan mitt tåg går!:)

Sen ser jag fram emot ”lill jul” på onsdag :), det ska bli jätte trevligt :)

Tillsammans med Emma, Danne, Tyrre, Shelley, Johan :)

Och dagen innan det ska jag på stan och inhandla julklappen inför ”lill jul” och köpa julklappaspapper och slå in alla mina julklappar:), det blir mys! :)

 

Sen ska jag och Tyrre byta julklappar innan jul:), så vi är med varandra när vi öppnar dom:)

Så vi fuskar lite helt enkelt!;), men det får man ibland! :)

 

Idag ska jag ägna mig åt att rensa kylen och mina skåp här i köket på saker så det inte ligger kvar nånting över jul som kan mögla eller något sådant otrevligt :)

Ska damma lie och små städa:)

Duscha, se om jag hittar någon tvätt tid, annars får jag ta med min smutstvätt till Eksjö och tvätta sen:)

Sen avsluta kvällen med att prata med älskling:)

Och sen se en film på tv ikväll som verka vara ganska rolig :)

Så ser min kväll ut :)

Ska äta resterna av kräftsoppan som blev över sen igår:)

Och kanske lite kyckling panna eller pytt i panna ifall man inte blir mätt på det:)

Har inte mycket annat hemma nu, och det behövs ju inte heller eftersom jag åker hem imorgon:)

Juste! Packa måste jag göra också, och springa ned med sopor och så!:)

Så nu ska jag avrunda här så att jag kan påbörja alla mina saker!:)

Ha det gött, snart är det jul :) det ska bli mys! Ska bli mysigt att få lite tid tillsammans med familjen! Jag hoppas att vi då kan ha det trevligt tillsammans så det inte är iriterat och så som det varit mycket nu på sista tiden. Jag och Tyrre kommer inte kunna vara tillsammans över jul helgen, men ibland kan det vara bra att få sakna varandra lite också:)

Vi träffar ju sedan efter jul :)

Och sen ska han komma till min födelsedag och då tror jag också at vi kommer få det jättemys!:)

Så det är mycket att se fram emot nu framöver!:)
och nyår tror jag också blir jätte mys!:) att fira in det nya året med älskling :)

Och år 2011 blir ett stort år! För då blir jag och Tyrre sambos!:)

Och Tyrre blir färdig med sin utbildning!:)

Och jag har då bara 1, 5 år kvar! Efter att han flytat in till sommarn :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

jätte fin design du har! :D

allt bra?


PUBLICERAT: 2010-12-20, 21:51:59 | URL: http://mallanbrallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0