2010-08-31
 00:54:04

uppdatering Måndag

Haha, cimen tyckte jag vat tvungen att uppdatera min blogg lite :P

Tydligen fick jag ett jävla ryck nere på stan som jag själv knappt reflektera över.

Antar att jag var inne i en helt annan värld!

Haha ! :)

Stackars busschaufför, jag vat tydligen riktigt pist på honom :P

Och tydligen hade jag skrikit massa könsord mitt på stan, som jag själv inte tänkte på i stunden! :P

Cimen tog sönder våra ica kassar så all maten ramlade ut över marken, medans jag sprang fram och tillbaka med mobilen och sa massa könsord, cimen låg på marken och plockade grönsaker :P

Haha ! =))

Vad man kan få black out ibland.

Usch vilken härlig dag vi haft idag eller! =))

Och det regnade så härligt också =))

Så ut som två jävla slickade katter eller något liknande :)

Jotack livet kan vara underbart ibland!

Kom precis hem från en kursare! Blir la sängen snart. Cimen och jag e slut efter första dagen på skolan!

Typ sprängröda ögon och allmänt slitna!

Jag sj e sliten pågrund av en jävla massa skit on the same time! Men men..

Jag orkade i varje fall ta tag i disken fast jag känner mig helt mör av en massa känslosprött!

 

Nu blire att plocka undan det sista och somna till tv:n skulle jag tro.

Orka inte ta bort mitt smink, ska bara borsta tänderna och gå till sängs!

Har jag tur så vaknar jag inte imorgon!

 

Sov gott alla..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men usch då gumman :( Hur är det med dig? Det är bara att ringa om du behöver prata med någon .

puss o kram


PUBLICERAT: 2010-09-07, 21:14:58 | URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0