2010-08-17
 14:42:44

regnig dag :(

Hej.

Idag regnar det som sjutton ute, jätte trist!:(

Jag blev jätte blöt när jag cyklade hem ifrån Tyrone trots att jag hade paraply med mig, och sadeln var alldeles vått så rumpan blev alldeles blöt också!:P

Cyklade och köpte mina efterlängtade chokladbollar som jag tjatat om länge nu att jag varit sugen på men som jag inte orkat åka ned till stan och handla. Så snart efter att jag fått i mig min baguette här ifrån lilla cafeét, så ska jag avnjuta en chokladboll och en kopp kaffe, och sen en cigg på det!

Sen in och ta en varmt dusch, det ska bli skönt, för känner mig så jäkla ofräsch nu! Sen kommer la Tyrone bort till mig, kan jag tänka mig, hoppas jag på i varje fall :P

Tyrone ringde mig nyss och sa att han hade kommit in på svetsarutbildningen!:) så kul för honom! Så nu pluggar vi båda två, båda har att göra, och om ett år när han är klar så kan han söka jobb i Falun som vi pratat om! Jag hoppas nu verkligen det blir så! Guu vad skönt sedan när vi båda har utbildningarna färdiga! Då har vi en bra grund inför vår framtid tillsammans :)

Hoppas bara att Tyrone kommer kunna komma och hälsa på mig i Falun fast han pluggar, för annars blir det ett jäkligt jobbigt år! Även om vi får vara tillsammans efter det!

För övrigt: köpte en ny almanacka på stan också som jag också länge har tänkt göra, men sovit bort hela dagarna och inte kommit ned till stan så det har inte blivit av. En almenacka med stora sidor, kan behövas inför skolstarten! Och det första jag ska fylla i, i min almenacka är min älskling födelsedag den 4 september :)

 

Sen känns det som om jag håller på att bli förkyld igen! För lite sömn, och för lite mat får sina konsekvenser antar jag.

Men men. Nu ska jag återgå till min baguette.

Ha det så bra! :)

Kram/ Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0