2009-06-21
 20:28:47

Tandvärk och film... :P

Idag har jag tandvärk:(
Men jag får skylla mig själv när jag står och borstar tänderna som en idiot i en kvart :P
De kanske inte är så smart..

För övrigt så har jag haft en ganska lugn helg =)
Familjen hyrde film igår. två  stycken filmer varav en av dom som mamma valde- snowbuddies :P
och sedan filmen Australia. Rätt fin film men lite långdragen tycker jag. Den har i varje fall fått mycket bra kritik och många tycks gilla den :)

Ikväll ska jag se film vid 9 innan jag går å lägger mig :)
Nu har jag sista arbetsveckan framför mig innan semestern. Eller a... sista arbetsveckan på förskolan sen kommer jag jobba i butiken en hel del me, men först vill jag ut och resa !
Antingen hittar jag och Noomi någon bra sista minuten resa =), annars kanske de blir en tripp till spanien där mormor har hennes lägenhet =)
Med poolen på baksidan och lite promenadavstånd till stranden:)
Nån resa blire ivarjefall

Sen ska jag försöka hinna med att åka till Halmstad och hälsa på Johny boy en sväng :)
Halmstad e ju så fint på sommaren med :)
Varit där nån gång tidigare me far min :)

Men nu måste jag sluta blogga, för jag har lite att fixa med innan filmen börjar :)
Ha de så bra ni som läser ! :)Kram på er!

ps. Kul och blogga, Man utlämnar verkligen sitt liv och sig själv ;) fast de beror visserligen på hur mycket man själv väljer att utlämna, men mest intressant läsning blir de ju ifall man är öppen av sig =) och de ska jag försöka vara i mitt bloggande :)
Så ni får intressant läsning :)
Kram igen! och ha en trevlig söndags kväll innan en ny arbetsvecka börjar för en del ;)

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0