2009-06-29
 19:52:59

shopping shopping shopping

Oj vad det handlades föra veckan och i Söndags och idag =) Men det gör inte så mycket för jag brukar inte handla så mycket i vanliga fall :) Så jag är väl värd det eller nåt :)
Kul har de också varit för jag har varit nöjd med alla inköp ! :)
Jag har väl all jobb att tacka att jag hade dom pengarna :)
Jag får lön i Juli me hoppas jag:)
så då kanske jag klarar mig :) jag hoppas de i varje fall :) sen hoppas vi på mer jobb i höst ifall jag inte kommer in på de jag sökt ! :)
men den avdelningen jag jobbat på nu sa i varje fall att jag var den första dom tänker ringa till ifall dom behöver vikarier och de känns ju tryggt! :)

i vilket fall som helst de har blivit mycket shoppande, föra veckan när jag var med Emmy på stan här i Eksjö så handlade jag
* ett par jeans
*och en t-shirt

Igår när jag var i Jönköing så handlade jag

* två jeans kjolar
*ett par shorts
* ett linne
* ett par bikini trosor
* ett par hipsters
* En bh
* en tunika
* ett par tajs
* ansikts peeling
* ansiktskräm
* läpp balsam
* 3 stycken konstgjorda blommor
*  Och ett par skor

de blev en hel del :)) de märks iallafall på bank kontot..:P

sen idag när jag var i Vetlanda och shoppade med Shelley så blev de

* en blus
* en vas att ha mina konstgjorda blommor i
* saltvatten spray, för de sa min frisör att jag skulle ha till mitt hår :) Var inne där idag för att få lite tips om hur jag skulle göra med håret, så snart ska jag in och boka en tid hos henne och bli av me de slitna och få en fin frisyr förhopningsvis :)!

I vilket fall som helst så har jag haft en trevlig dag ! =) jag åt en stor fetaost sallad när jag kom till Vetlanda och en go kaka :) sen gick vi och shoppade i värmen !:)
Shelley köpte två stycken fina linnen =) ett svart och ett vit !=)
På Onsdag hoppas jag att du kommer hit och solar och badar med mej shelley !=)

för övrigt så följer jag nu sista minuten varje dag och kollar över ifall de blivit några pris ändringar eftersom att jag och Noomi nu är inne på att åka till ( Grekland ) Inte Turkiet, utan Grekland !:)
Så vi far iv'äg nu i början på Juli ifall vi åker =)
så ska vi ha de lite skönt där!:)
Sen ska jag försöka hinna med att åka till Johny i Halmstad :) De hoppas jag att jag hinner ! för de vill jag !:)

har funderingar även på att åka till mormor i spanien om d finns nån sista minuten dit och bara vara några dagar :)
få se !:)

Nu hör jag att pappa visslar på jul sånger i vardagsrummet, får gå å säga till honom.. :P

men ha de Toppen iallafall, alla som ägnar sin dyrbara tid på att läsa min blogg;)
Puss å kram!:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

du har stor schoppat :p

kram


PUBLICERAT: 2009-07-07, 19:37:54 | URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Evelina

och jätte fin blogg sofia :D

kram


PUBLICERAT: 2009-07-07, 19:38:11 | URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0