2009-06-21
 22:24:32

Lite tankar..

Varför låter man sig såras för ? Varför ens häkta upp sig på något, på någon som får en att må dåligt?
vem säger att jag är värd att få "slag i magen" ?
Varför väljer jag att ta åt mig, när jag bara kan rycka på axlarna och gå vidare och försöka göra saker som får mig att må bra istället !?
är det för att man bryr sig om personen i fråga eller varför?..
jag blir så trött på mig själv !
Anledningen till att jag nu e sårad e säkert för jag gjort den personen besviken, och nu är de jag som e de..:(
Uch va allting kan vara svårt ibland..
Då vill man bara dra täcket över sig och somna...
men sen vaknar man ju igen me problemen kvar.. tuvär...
man måste ta tag i dom helt enkelt man mår inte bra utav att fly ifrån dom heller..
då kanske man ångrar sedan att man bara flydde..
men ibland är det tufft att ta tag i en del saker också..
men de kanske bara måste göras!?

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0