2011-01-26
 23:58:04

uppdatering

Trött trött och åter trött.

Jag är så himla sjukt trött nu för tiden! Både psykiskt och fysiskt. Känner mig helt utmattad. Kan ha att göra med också att det vari ganska intensivt sista tiden, in med inlämningsuppgifter, extra uppgifter, kompletteringsuppgifter, straffuppgifter, två tentor skrevs förra veckan, och sen kastas man in i hetluften igen denna veckan, seminarieuppgift som ska vara inlämnad på Fredag. Fullt upp med andra ord. Och det underlättar ju inte att kursen vi läser är på ”grekiska” helt obegriplig och störande kurs måste jag säga! Uscha! Vet inte alls hur det här kommer att gå. Imon ska man upp och försöka titta över den där jäkla texten igen tillsammans med Cimen, och eventuellt Malin som kommer hit också med lite fika :)

 

Sen hoppas jag att vi kan lämna in något, och sen första seminariet då i den nya kursen på fredag! (Y), förhoppningsvis hinner jag läsa någonting den här veckan i habermas bok. *suck*

 

Sen kommer älskling på Fredag sent på kvällen :)

Då blire mys :), blir dock en kort vistelse här i Falun hos mig. Han åker igen på söndag, men vi ses ju snart igen, jag åker därefter hem på onsdag :)

Och sen ska jag med honom och hans svetsarkompisar ut på Lördagen nästa helg, bowla och äta och gå på puben är la planen. Jag vet inte riktigt? Jag bara häktar på, go with the flow helt enkelt. Så det blir ju en intressant upplevelse att se hur det är att gå ut med 9 stycken grabbar och så jag, dock en till tjej tror jag det skulle vara med :P,

Sen helgen därpå igen kommer älskling till mig :)

För att vara tillsammans med mig en hel helg i Falun och fira alla hjärtans dag här :)

Det blir mys :)

 

Ska fira min födelsedag också med mammsen och pappsen nu när jag åker hem nästa vecka :)

Så då får jag mina presenter, eller min present :)

Får la se vad det blir :)

Och jag är ju som ett barn när det gäller presenter :)

Jag älskar presenter :)

 

Nu ska jag dock avsluta min kvällsmacka för att sedan gå och lägga mig. Som vanligt får jag alltid ett kvällsryck och har nu även städat köket litegran:P, men de känns skönt att det skiner rent:)

Måste ta tag i en massa annat i lägenheten som ligger och skräpar nu sen dem kommande dagarna, eller egentligen börja redan imorgon och fortsätta på fredag så att der ser lite vettigt ut till älskling kommer :)

Fick också lite tvätt tvättat häromdagen så nu har jag i varje fall lite att sätta på mig :)

 

I helgen btw när Tyrre e här så skall vi nog gå på stan en runda :)

Äta kina mat :)

Gå på bio, och sen hem för att mysa framför tv:n dem sista timmarna på kvällen!

Jag tror att helgen kommer gå riktigt fort när vi har så mycket inplanerat, men det är skönt att ha lite att göra också:)

Sen när vi lever ihop och bor ihop så kommer vi ha många slappa dagar tillsammans då vi istället kommer att klaga på att vi ingenting gör:P

 

Så ser det ut :)

 

Hoppas alla mår bra där ute:)

Kram/Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0