2011-01-31
 20:07:54

jag gör vad som helst

Det dödar mig att jag sårat dig på detta sätt

det finns en miljon skäl för dig att gå

men om du kan hitta en anledning att stanna

så gör jag vad det än krävs för att vända detta till något bra

jag vet vad som står på spel

om du ger mig en chans, tro mig jag kan förändras, jag ska hålla oss samman vad det än krävs.

 

Om detta ska funka, du måste släppa in mig även de gånger det gör ont

Dölj inte det förflutna som jag behöver se, om du gillar det eller inte så är det såhär det måste bli

Du måste älska dig själv om du ska kräva det av mig

 

Men jag gör vad som helst för att vända detta

Jag vet vad som står på spel

Jag vet att jag har sårat dig

Men om du ger mig en chans, jag ska hålla oss samman, jag vet du förtjänar något bättre, men kommer du ihåg den gången jag sa hur jag kände, att jag skulle vara vilsen utan dig och aldrig hitta mig själv, låt oss hålla oss samman över allt annat

Börja om..

Jag gör vad det än krävs för att vända detta..

Jag vet vad som står på spel..

Jag vet att jag sårat dig

Men om du ger mig en chans, tro mig, jag kan ändras, jag ska hålla oss samman vad det än krävs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0