2010-09-29
 23:24:45

Varför högskolan!?

hej mitt vinterland.. nu e jag här!!

Åå jag längtar till julen! Men vart fan tog jullovet vägen!? Sociologisk analys efter jul då!! ”Tummen upp”
dessutom kan jag tilläga att jag beställd litteratur för 1500 kronor idag! "Det känns bra nu" :P
två böcker som fattas!! en fanns inte inne på adlibris! och den andra ville inte ens komma fram i sökmonotorn!
hmmf! får se hur jag löser den biten..

enda jag ser fram emot nu e tills pojken kommer hit näst nästa vecka! det är höjdpunkterna i mitt liv! :)
då jävlar ska det gås ut på restaurang! men den här gången ska jag betala!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0