2010-09-10
 15:18:26

soft dag..

Dagen började med att jag försov mig igen, fast den här gången försov jag mig mycket mer.

Hade ställt klockan på 8, men gick upp vid kvart i 10..

Och skulle bli upphämtad av cimen klockan kvart i 11, så där var det lite stressigt, fick snåla lite på maken och äta lite mindre på morgonen, fick i mig en halv macka innan cimen skrev att hon stod utanför.

När vi kom till skolan så upptäckte vi att vi inte hade seminariumet på samma ställe som vi hade det på igår, vi såg inga socialarbetare och visste inte vart vi skulle ta vägen, så jag och malin och cimen struntade i hela seminariumet och drog därifrån. Malin hem till sig och jag och Cimen ned till stan. Träffade dock Jossan som redan hade varit på seminariumet innan vi skulle dra, och hon förklarade jue vart vi skulle vara någonstans. Men eftersom dom inte tog närvaro på seminariumet och jag och cimen ändå inte var förbereda och Jossan sa att det inte var så viktiga saker dom hade gått igenom fick oss att skita i att gå dit. Kändes liksom meningslöst. Istället sprang vi runt lite på stan och tittade i affärer.

Jag gick in och köpte en as go lotion på boddy shopp som jag brukar använda, sedan köpte jag stiftpennor till plugget, (mm! :) det ni! Så lite engagerad är jag allt)

En kofta köpte jag också på stan :)

Sedan skulle jag titta efter skor som jag behöver mest av allt! Går fortfarande runt i vårskor! Men eftersom jag kände mig en aning stressas eftersom tiden för parkeringen av bilen strax gick ut och + att jag kände mig stressad inför att jag behövde komma hem och plugga lite innan cimen kommer till mig ikväll, så sket jag i att ens knappt titta på skorna i affären, och testa orkade jag inte alls! Men måste nästan ta tag i det där nästa vecka eller nästa helg! Så jag har ett par höst skor! Kan inte gå runt i vårskorna hela tiden, för kallt! Och då blir man sjuk.

Har inte kollat brevlådan än sen jag kom hem! Måste göras! Inväntar ju fortfarande en till bok efter 2 veckor inpå i kursen.

 

Nu har jag precis ätit lite lunch! Det var behövligt eftersom jag bara fick i mig en halv macka i morse. Och nu har jag precis satt mig med en caupuccino i soffan, behövligt eftersom jag har sådan huvudvärk! Sen ska jag försöka plugga några timmar innan cimen kommer till mig ikväll! För vi har köpt hem sushi :)

Och ska se på idol ikväll :)

Tror det blir lite choklad pudding och vispgrädde också:)

Köpte vispgrädde innan när jag var och handlade, chokladpudding hade jag redan hemma, eller pulver till att göra chokladpudding..


btw! såg dom där skit fina blåa kuddarna på åhlens idag igen, och jag är bara såå förälskad i dom!.. men dom passar inte i min lägenhet eftersom jag har annan färg i den nue! så ska kuddarna in hit så måste jag ändra om lite med färger, och köpa nya gardiner osv! vi får se ifall jag orkar.. 

hade föresten an mardröm inatt, drömde att Tyrone lämnade mig! mådde fan as dåligt! =( tur det bara var en dröm! Hoppas inte att den har något mer verkligheten att göra!  

Aa mycket mer har jag inte att förtälja just för tillfället skulle jag inte tro :P

Utan jag återkommer vid ett annat tillfälle :)

 

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0