2010-09-29
 23:15:51

den kärleken..

Mycket tankar snurrar runt i mitt huvud en dag som denna! :(

Och jag ställer mej alltid samma fråga efteråt. Varför bråka för egentligen!?

Alltså vi alla gör det nån gång ibland, och jag är säker på att många par där ute bråkar, och många bråkar säkert om skit bagateller, men varför egentligen? Det är jue så jäkla onödigt! När man kan älska varandra istället. Rå om varandra. Varför välja att såra varandra framför att ha det bra tillsammans? Speciellt om er relation egentligen är hur awsome som helst! Varför försöka förstöra det då med en massa onödigt gnabb som det inte finns någon poäng i nånstans!? Man förstör bara för sig själv! ”Och jag e väl expert inom det området snart” skämt å siddo, men ändå lite seriöst:P, jag e expert på att förstöra för mig själv! För jag tror inte jag e värd det bästa! För jag har åkt på många nitar i mitt liv och på nåt sätt då fått någon förvriden bild av att jag inte e värd all lycka, jag är inte värld att bli lycklig. Jag vill inte förstöra nånting som gör mig så lycklig. Ibland står man inte ut med sig själv, fler som känner igen sig i det eller?

Tyrone hjärtat. Jag e ledsen för att jag kan vara fuckt upp ibland, men tacksam för att du finns kvar och älskar mig ändå! <3, jag vill dig allt bästa, och all lycka! Du får inte tro nåt annat! Men jag tillsammans med många andra kan betee sig väldigt klumpigt och dumt ibland, och ibland har man inte själv svar på varför. Förlåt för alla gånger jag sårat dig :(

Jag hade varit sjuk i huvudet om jag förstörde något så fint som jag har tillsammans med dig! Tillsammans med dig stannar tiden! :)

Det är bara du och jag i vår lilla bubbla! Allt annat runt omkring existerar inte! Utan det är bara du och jag, i vår lilla fantasivärld och jag vill alltid ha det så! :)

Det finns inga ord i världen som kan räcka till för att förklara hur lycklig jag är över att få dela mitt liv tillsammans med dig <3

Som jag sagt tidigare, du har verkligen gjort mitt hjärta helt igen! Gjort mig hel!

Tack för att du visade mig att det går att älska igen! Och jag har aldrig tidigare älskat någon så mycket som jag älskar dig!

Sen du klev in i mitt liv har du gjort det ljusare! Du har gett mitt liv en mening!

Du har gett mig saker i framtiden att se fram emot! Och sakar som är värt att kämpa för!

Jag kommer att älska dig till den dag då vi tar våra sista andetag! Till den dagen då vi dör!

Får jag bestämma så vill jag alltid att du ska vara en del av mitt liv! Och jag vill alltid vara en del av ditt liv om du tillåter!

Finns ingen annan människa som är så fin i mina ögon som du är!

Jag kommer nog aldrig sluta att vara kär :)

Se det på det här vrickade sättet istället :), all det bråk vi haft, jag skulle aldrig lägga ned sån energi på dig om du inte betydde så jäkla mycket som du gör för mig! :P

Varför bråkar man? Är det bara för att man älskar varandra så sjukt mycket?

Jag vill inte bråka mer älskling! Jag vill bara ha det bra tillsammans med dig!

Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0