2010-09-21
 22:50:13

dagens positiva och dagens negativa

Dagens positiva:

 

Jag och Cimen tog oss ändå till skolan och fick lite gjort (Y)

Jag köpte mina krukor på ICA maxi :)

Jag köpte min elfluga :)

Jag beställde efter min ”nystan lampa”

Jag fick ett nytt ICA kort :)

Fick prata en sväng med mormor, det var trevligt :)

Fick as söta sms ifrån älskling inatt :)

Jag får göra min praktik i Eksjö

 

 

Dagens negativa:

 

Jag var trött på morgonen:P

Hamburgaren på mc donalds var inte god:(

Jag fick en låda med rustik ljus över huvudet på mig :P

Fick inte höra ifrån min älskling ikväll :(

Har inte hunnit förbereda mig inför seminariet imorgon

Börjar få ont i halsen

Fanns inga platser i datasalen så kunde inte skriva ut fältuppgiften som cimen och jag egentligen hade behövt påbörja

Hittade inga växter att sätta i mina nya krukor :(

Mina blommor i mitt fönster håller på å vissna :(

Jag har massa sopor ståendes som jag inte orkar ta ned:(


Kommentarer
Postat av: Evelina

HEj hej! Anledningen till att din bakgrund inte syns är att den sida som jag laddat upp alla bakgrundsbilder på har lagt ner sin sida. Så man kan inte längre ladda upp bilder och inte heller direktlänka. Jag håller på att försöka hitta en sida på internet där man kan hotlinka ladda upp bilder i den storleken. Kram


PUBLICERAT: 2010-09-23, 20:00:00 | URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej hej! Jag har laddat upp din bakgrundsbild på en annan plats och din bakgrund är nu tillbaka =)


PUBLICERAT: 2010-09-23, 20:58:44 | URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0