2010-10-01
 21:06:07

tenta idag..

Tenta skrivning idag i 5 timmar.

5 timmar tar fan på en! Jag har inte ens suttit ned så lång tid på en enda föreläsning i den här kursen hittills. Och inte suttit ned i 5 timmar och pluggat heller. 5 timmar har man ju tentat förut. Men nu var det ett tag sedan, så man var lite ovan. Hjärnan la av efter 2 timmar liksom:P, och jag började bara bli otålig och rastlös. Efter 2 timmar var jag liksom färdig med först frågan. Bara 4 frågor kvar, och i varje fråga var det givetvis en massa delfrågor, och frågorna var jävligt långa! Väldigt svåra frågor måste jag säga! Trodde Hans-Erik skulle göra det lite lättare för oss:(, men neej!

Jag fick i alla fall tenta :), utan att behöva vänta också :)

Bara det att lilla tenta vakten pikade mig lite så fort jag kom in i tentasalen(Y), det är jue roligt :P

Inte för jag att blev förvånad:P, men det kostar ju inte att vara lite trevlig, eller i alla fall att låta bli att vara otrevlig:P

Sen nu helt mör, matt, uttömd på energi efter tentan sitter jag bara här och fördriver mina timmar. Skönt å bara liksom pusta ut! Nu är man ledig imorgon och på söndag. Skönt på ett sätt, men har ingen och vara med, det är dock trist när man ändå är ledig och inte ens har nånting att plugga inför! Ännu tristare är det jue då att inte få spendera sin tid tillsammans med sin pojkvän :(

Det suger verkligen!

Det gör mig riktigt less :(

 

Har inget å se fram emot mer än tills man får träffa pojkvännen igen. Men det sura är att man ses ju då så kort tid, och sen är väntan lång igen! :(

Det börja tära på mig. Hoppas det här året går fort nu! :(

 

Nästa vecka börjar socialt arbete! Tagga tagga tagga! Nu kan jag inte köra på fler tentor!

Så nästa gång jag sätter mig ned på en tenta blir det riktig press!

Har visserligen inga böcker än inför nästa kurs!:S, fattas två! Och resten kommer i mitten/slutet på nästa vecka. Så blir likt förbannat att man hamnar lite efter i den kursen direkt! Men sen får jag fan köra gasen i botten! Resten av kursen, för nu jävlar!!

 

Nu ska jag kolla in en smyck sida på Internet och se om jag kan trösta mig med att beställa nånting fint :)

Nu vettifan vad han över mig sysslar med för något:P? känns som om han ligger och knackar i golvet eller nåt!? :P, skumt!

 

Usch känner mig fet också dessutom! Jag har blivit mycket bättre på å äta sen jag kom tillbaks till falun! Dock blir det oftast lite fel mat och ibland inte mat alls utan istället nåt sött! Vilket inte är bra! Har så dåliga vanor här i falun! :(

Förstår inte!? Är inte sån när jag är hemma i Eksjö! Men det är så lätthänt här! För man har så tråkigt! Och inget å göra! Å då äter man :P (Y), så är det med de! :P

 

Mm!! Nu har jag inte mycket mer att säga tror jag inte :P

Ha en skön kväll och en bra helg :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0