2010-10-31
 13:45:02

söndag :)

Är hemma i småland och det har varit en härlig avslappnande helg hittills :)

Då man umgåtts med mamma, pappa och pojkvän :)

Igår åt vi trerätters middag mamma, pappa, jag och Tyrone, och jag gjorde smarrig hallon och blåbärssmulpaj :), som jag och Tyrone åt upp resterna utav idag till en kopp kaffe :)

Älskling är hemma just nu och duschar och ska tanka över hey baberiba säsong 2 som vi ska titta på sen :), och eventuellt ska vi idag hämta pasta ifrån amazing taste och mysa framför tv:n :)

Sen blir det läggdags tidigt ikväll eftersom man ska upp till praktiken tidigt imorgon! Pappa kör mig i alla fall imorgon första dagen dit, det känns ju rätt skönt :)

Får vi se hur det går :), jag hoppas att jag kommer kunna göra ett gott intryck och att jag kommer kunna känna mig bekväm, och att jag inte kommer att vara allt för trött som gör att jag inte orkar göra ett gott intryck vilket är viktigt inför den här vfu tiden men även för min framtid :)

Dom får ju ett ansikte av mig nu och en bild av hur jag är, det kan vara bra att den bilden blir så bra som möjligt om jag sedan ska jobba inom småland, för då sprids ryktet och man kanske lättare kommer att få jobb då :)

Men nu tänker jag inte skriva så mycket mer :), för jag måste in i duschen nu så att älskling kan komma tillbaks snart så att vi kan få så mycket tid som möjligt idag innan vi måste gå och lägga oss tidigt! Jag hoppas att alla har en bra söndag! :)

Och att alla socialarbetare får en första bra dag på praktiken! :)

Kram! / Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0