2010-10-27
 19:30:58

onsdag :)

Nu är klockan 19.22 och jag sitter med en kopp cappuccino och försöker läsa lite i boken ”vår trygghet” efter att ha avslutat min middag som bestod av kycklingpanna idag igen! Tror det är 4 gången på en veckas tid! Så blir det när man ingen annan mat har hemma, och man varken har orken eller tiden till att åka och handla. Så dom kommande dagarna läre bli väldigt mycket hämt mat, och det har man inte riktigt råd med, men det får bli så dom kommande dagarna. Imorgon har jag inte med mig någon lunch till skolan så jag blir tvungen att köpa lunch på skolan eller om jag och cimen åker och äter någonstans.

På fredag ska jag och cimen luncha på Hammars eller banken eller Mariannes innan vi båda två åker hemåt till våra familjer :)

Och imon kväll till middag läre bli nån hämtmat också tror ja, för det är ingen lönt att köpa en massa ingredienser till att laga något eftersom jag åker och blir hemma i en månad i Småland sen. Då ligger ändå allting bara och blir gammalt i kylen.

 

Tror btw att min morfar ringde mig tidigare på mobilen, men jag kände inte igen numret så jag vågade inte svara. Men det är inte ofta att morfar hör av sig, så vi får se om han ringer någon mer gång igen eller kanske hör av sig någon av dom kommande dagarna.

 

Idag försov jag mig, jag skulle visserligen inte iväg på någonting, men jag sov längre än vad jag hade tänkt. Så jag gick upp vid halv 12, hade egentligen tänkt gå upp kring 9, 10 tiden. Men då gjorde jag lite lunch , korv och makaroner. Sen har jag tvättat idag, bäddat med nya rena sängkläder i sängen, gött!, duschat, lagat lite kycklingpanna till middag, pratat med mamma och pappa på telefon, pratat med cimen, pratat en liten sväng med tyrone tidigare i eftermiddag. Han ligger och sover nu. Och sen har jag försökt läsa lite lite i boken ”vår trygghet”

Om en halvtimme börjar bonde söker fru :)

Då blir det till att titta på det, sen får vi se vad som mer händer.

 

Tråk att inte kunna prata med sin pojkvän, för han ligger och sover, och har gjort det sedan klockan 1, och lär sova tills imorgon, så får höras med honom först imon kväll när jag kommer hem ifrån mitt professions seminarium.

Lite trist att inte kunna få höras med honom:(

Men men.

 

Inget mer att tillägga där, jag hoppas att alla ni andra har det bra

Kram/ Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0